2

زنگنه: نحوه انتخابی کومیته تیمی به‌زودی مشخص می‌شود/مبارزات روز جمعه خیلی نزدیک به هم بود

  • کد خبر : 221716
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۲۳

مربی تیم ملی کاراته، گفت: طبق توافقی که داشتیم، قرار است با نظر کادرفنی و مسئولان فدراسیون نحوه برگزاری انتخابی کومیته تیمی به زودی اعلام شود.

 

خبرگزاری فارس: زنگنه: نحوه انتخابی کومیته تیمی به‌زودی مشخص می‌شود/مبارزات روز جمعه خیلی نزدیک به هم بود

پگاه زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کیفیت فنی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، برگزار شد، اظهار داشت: از دیدگاه کادر فنی انتخابی روز جمعه واقعاً از لحاظ سطح فنی بسیار بالا بود. در واقع رقابت بسیار نزدیکی را در همه اوزان شاهد بودیم. با توجه به اینکه دوستی در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب کرده بود، طبق تصمیم مسئولان فدراسیون در این وزن انتخابی برگزار نکردیم، اما در دیگر اوزان انتخابی برگزار شد. در کل از لحاظ تاکتیک و تکنیک مبارزات خوبی را روز جمعه از کاراته‌کاها شاهد بودیم و در پایان برترین‌های اوزان به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی در پاسخ به این سؤال که ترکیب کومیته تیمی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: ما برای ترکیب کومیته تیمی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم. در واقع قرار است ۱۷ خرداد ماه یک مرحله انتخابی برگزار کنیم، اما اینکه این انتخابی‌ها با چه متر و معیاری قرار است برگزار شود هنوز مشخص نیست. طبق توافقی که داشتیم، قرار است با نظر کادر فنی و مسئولان فدراسیون نحوه برگزاری انتخابی تیم ملی به زودی اعلام شود.

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سؤال که آیا مصدومیت چند ماه گذشته عباسعلی تاثیری در شکست او در انتخابی روز جمعه داشت یا خیر،گفت: عباسعلی یک دوره آسیب‌دیدگی را پشت‌ سر گذاشته بود و بعد از آن در انتخابی تیم ملی حضور پیدا کرد. شکست و پیروزی برای همه ورزشکاران است شاید برای خیلی‌ها چنین اتفاقی افتاده باشد. روز جمعه حریف عباسعلی خوب کار کرد و اتفاقی  که همه شاهد بودیم رخ داد. در ورزش هیچ چیزی دور از انتظار نیست. عباسعلی هم از این قائده مستثنی نیست و  قطعاً می‌تواند با تمرینات منظم دوباره در آینده به اوج بازگردد.

زنگنه در پاسخ به این سؤال که آیا از بین نفرات حاضر در اردوها ترکیب کمیته تیمی انتخاب خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: از اوزان پنج‌گانه در حال حاضر ۵ کاراته‌کا در اردوها حضور دارند. خاکسار، عباسعلی و دل‌آرام دوستی سه نفر دیگری هستند که در اردوی تیم ملی بانوان حضور دارند. ما به زودی اعلام می‌کنیم که از بین این هشت نفر به چه صورت انتخابی کومیته تیمی برگزار می‌شود. آرزو می‌کنم تیم ملی با نفرات جوانی که دارد در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221716

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر