1

قد سکه کوتاه شد/افت ۱۵ پله‌ای نیم‌سکه در روزهای گذشته+نمودار

  • کد خبر : 222273
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۳۳

به گزارش افق نیوز، قیمت طلا ۱۸ عیار طی هفته گذشته روند نزولی به خود گرفت به گونه ای که طی ۶ روز معامله در بازار به میزان ۹۲۴ تومان از ارزش آن کاهش یافت. در هفته اخیر بیشترین ارزش سکه به روز یکشنبه به قیمت ۱۱۴ هزار و ۸۹۰ تومان و کمترین میزان آن به […]

به گزارش افق نیوز، قیمت طلا ۱۸ عیار طی هفته گذشته روند نزولی به خود گرفت به گونه ای که طی ۶ روز معامله در بازار به میزان ۹۲۴ تومان از ارزش آن کاهش یافت. در هفته اخیر بیشترین ارزش سکه به روز یکشنبه به قیمت ۱۱۴ هزار و ۸۹۰ تومان و کمترین میزان آن به پنج شنبه به ارزش ۱۱۳ هزار و ۷۵۹ تومان تعلق دارد.

نمودار طلا و سکه
قیمت سکه بهار آزادی در طول هفته اخیر نوسان قابل توجهی داشت تا جایی که در اواسط هفته کاهش ۵ هزار تومانی را نیز تجربه کرد ولی با این شرایط در طول هفته اخیر تنها ۲ هزار تومان افت قیمت داشت.
نمودار طلا و سکه
تغییرات قیمت سکه امامی در طول هفته اخیر ۵ هزار و ۱۰۰ تومان بود، به گونه ای که در ابتدا هفته با قیمت یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۵۰۰ تومان شروع به معامله کرد و در نهایت با قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار و ۴۰۰ تومان این هفته را به پایان رساند. گفتنی است بیشترین قیمت ثبت شده برای سکه امامی مبلغ یک میلیون و ۲۰۶ هزار و ۵۵۰ تومان در تاریخ هفتم خرداد ماه و کمترین قیمت به ثبت رسیده برای آن در تاریخ دهم خردادماه و مبلغ یک میلیون و ۱۹۹ هزار تومان بود.
نمودار طلا و سکه
قیمت نیم سکه در طول هفته اخیر به طور تقریبی با شیب ثابتی کاهش داشت و در نهایت کاهش ۱۵ هزار تومانی را برای خریدان نیم سکه به ارمغان آورد. قیمت نیم سکه در ابتدا هفته و در بیشترین قیمت خود مبلغ ۶۴۹ هزار تومان به ثبت رسید که در پایان هفته این رقم به ۶۳۴ هزار تومان رسید.
نمودار طلا و سکه
قیمت ربع سکه در هفته اخیر و در طول ۵ روز قیمت گذاری شده کاهش ۷ هزار و ۵۰۰ تومانی را تجربه کرد و از مبلغ ۳۷۰ هزار و ۵۰۰ تومان به مبلغ ۳۶۳ هزار تومان رسید.
نمودار طلا و سکه
قیمت سکه گرمی در ۴ روز قیمت گذاری شده از مبلغ ۲۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان با افت قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به مبلغ ۲۴۹ هزار تومان رسید.
نمودار طلا و سکه
میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=222273

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر