1

برخی اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خواستار انحلال این شورا شدند

  • کد خبر : 222335
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: تمایلی به ادامه فعالیت شورای سیاست‌گذاری نداریم و از خاتمی می‌خواهیم سازوکار جدیدی برای وحدت اصلاح‌طلبان پیشنهاد دهد.

 

خبرگزاری فارس: برخی اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خواستار انحلال این شورا شدند/دیدار با رئیس دولت اصلاحات برای معرفی ساز و کار جدید

به گزارش افق نیوز، برخی از احزاب و افراد حقیقی در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان پس از عملکرد ضعیف و ابهام‌زای این شورا بنا دارند طی دیداری با رئیس دولت اصلاحات خواستار انحلال شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شوند.

یک عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در همین زمینه تأکید کرد: ما تمایلی به ادامه فعالیت شورای سیاست‌گذاری نداریم و از آقای خاتمی می‌خواهیم که سازوکار جدیدی را برای وحدت اصلاح‌طلبان پیشنهاد دهد.

بر پایه این خبر، شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران به عنوان گام سوم لیست موسوم به امید را ارائه کرد که اعضای این شورا معتقدند این لیست با لابی‌های پشت پرده کارگزاران و حزب منحله مشارکت بسته شده بود.

شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل و محمدرضا عارف به عنوان ریاست این شورا انتخاب شد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=222335

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر