1

آقاتهرانی: اگر نقصی در جمهوری اسلامی است، در نتیجه عملکرد داخل بوده/سعادتمان در ارتباط با آمریکانیست

  • کد خبر : 222503
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۳۵

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، با بیان اینکه ارتباط با آمریکا و آمریکایی شدن ما را به جایی نمی‎رساند، بر لزوم پیروی از ولایت فقیه تاکید کرد.

به گزارش افق به نقل از مهر، مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) شامگاه یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به حادثه ۱۵ خرداد گفت: داستان ۱۵ خرداد در نتیجه کاپیتالاسیون غرب بود و باعث خفت اسلام شد.

وی با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص این قانون غربی گفت: با توجه به فرمایشات ایشان عزت بچه مسلمان حتی از عزت کعبه بالاتر است و مسلمان باید عزیز باشد. امام راحل برای همین اصل یعنی عزت مسلمان ماجرای ۱۵ خرداد را راه انداختند.

وی با اشاره به تاکیدات امام راحل مبنی بر تبعیت از ولایت فقیه گفت: ایشان عمر خود را در نجف اشرف برای تبیین همین اصل ولایت فقیه گذاشتند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: بسیاری از ملت های غربی و شرقی حتی ایران را نمی شناختند و نمی دانستند ایران در کجای نقشه جغرافیایی قرار دارد، اما زمانی که نام امام خمینی(ره) خصوصا نزد فرانسویان مطرح می شد، به اصل ماجرا پی می بردند.

وی بار دیگر اشاره ای به قیام امام(ره) در ۱۵ خرداد داشت و گفت: وقتی که حرفی حق باشد، حتی در آنسوی جهان نیز شنوندگان آن را می پذیرند.

حجت الاسلام آقا تهرانی، امام راحل را مردی الهی دانست که رضای خدا برای او مهم بود و تمام زندگیش نشات گرفته از حضور خدا و تمام اعمال و رفتارش برای خدا و رضای او بود.

وی با اشاره به سفر اخیر ترامپ به عربستان و هدایای عربستان به رئیس جمهور آمریکا گفت: ما نباید فکر کنیم سعادت ما در ارتباط با آمریکا و آمریکایی شدن است، ما باید روی پای خود بایستیم.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان یادآوری و تاکید کرد: اگر نقصی در جمهوری اسلامی وجود دارد در نتیجه عملکرد در داخل بوده و در داخل نیز قابل حل است. لذا باید به خود متکی باشیم و ببینیم ولایت فقیه چه می گوید و بر اساس آن عمل کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=222503

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر