2

غیناقی : احداث یک سالن ورزش ویژه بانوان در هر شهرستان گلستان

  • کد خبر : 22279
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۶

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: تعداد سالن های ورزشی ویژه بانوان در استان در قبل از دولت نهم یک سالن بوده و در دوران خدمت دولت به هر شهرستان یک سالن بانوان اختصاص یافت.

الهه غیناقی در گفگتو با خبرنگار مهرافزود: توجه خاصی به ورزش بانوان شده و تعداد باشگاهها نیز رشد یافت.

وی عنوان کرد: قرار دادن امکانات و تجهیزات و اعزام سر مربی تیم ملی به صورت رایگان به  استان هایی که استعداد و پتانسیل قهرمانی را دارند، نیاز است.

وی پیشنهاد کرد: باید ساخت و ساز سالن ها و اماکن ورزشی بر اساس رشته ها صورت گیرد و رشته های ورزشی بانوان در سازمان ها و نهاد های دولتی فعال شود.

غیناقی افزود: تقویت طرح های حمایتی لازم از سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور مشارکت در ورزش بانوان و توجه ویژه به ورزش همگانی بانوان امری ضروری است.

وی، احداث استخر ویژه بانوان در سطح شهر، تحت پوشش قرار دادن تیمهای قهرمانی بانوان استان از طریق بخش های دولتی عمومی و خصوصی را از دیگر نیازها برشمرد.

معاون توسعه ورزش بانوان گلستان عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی و سایر دستگاههای زیربط و یا بیمه های درمان استان موظف شوند تمهیداتی را به منظور بر خورداری قهرمانان و مربیان از مزایای بیمه های فوق فراهم کنند.

وی به اهم فعالیت هیئت همگانی و تفریحی ورزش بانوان اشاره و اضافه کر: برگزاری همایش دو همگانی به مناسبت های مختلف در سطح استان، برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در پارک های مرکزی شهرهای استان و برگزاری جشنواره بزرگ با شعار ورزش ویژه کارکنان ادارات در رشته های مختلف از جمله کارهاست.
غیناقی گفت: مبادله تفاهم نامه با شهرداری ها دهیاری ها ی استان به منظور توسعه ورزش همگانی، تدوین تفاهم نامه همکاری فی ما بین مرکز توسعه ورزش همگانی و تفریحی و اداره کل ورزش و جوانان استان و دانشگاه منابع طبیعی، تهیه و تدوین و ارائه طرح پیشنهادی چگونگی توسعه و تعمیم ورزش همگانی و تفریحی و فرهنگ سازی در این خصوص و برگزاری جلسات متعدد با ارگان های  مختلف به منظور توسعه ورزش همگانی ز دیگر اقدامات است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=22279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر