2

تکذیب شایعه استعفای رئیس رسانه ملی/ برنامه ۵ ساله صداوسیما به زودی تقدیم رهبر انقلاب می‌شود

  • کد خبر : 223056
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۵

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما با تکذیب شایعه استعفای رئیس این سازمان گفت: برنامه ۵ ساله سازمان صداوسیما به زودی تقدیم رهبر معظم انقلاب می‌شود.

 

خبرگزاری فارس: تکذیب شایعه استعفای رئیس رسانه ملی/ برنامه ۵ ساله صداوسیما به زودی تقدیم رهبر انقلاب می‌شود

علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس ضمن اعلام مطلب فوق افزود: در دیداری که چندی قبل همراه با دکتر علی عسکری، رئیس و تعدادی از معاونان سازمان در محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، معظم له با تقدیر از تلاش ها و خدمات رئیس سازمان مطالبه برنامه ۵ ساله از ایشان را نمودند و این برنامه مراحل آماده شدن خود را برای تقدیم به رهبر معظم انقلاب اسلامی می گذراند.

علی دارابی گفت: سازمان صدا و سیما در دوره مدیریت دکتر عسکری از آرامش، ثبات، همدلی و همکاری مثال زدنی برخوردار شده است و این اتحاد و انسجام درون سازمانی ثمره خود را در انتخابات اردیبهشت ۹۶ نشان داد که مورد تحسین همگان به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.
معاون امور استان ها افزود: دکتر عسکری با روحیه جهادی، مدیریت انقلابی و تلاش شبانه روزی ، سازمان صدا و سیما را تا کنون به خوبی مدیریت کرده است و این سرمایه بزرگی برای تداوم مدیریت و خدمت ایشان در سازمان برای اجرای برنامه ۵ ساله ای است که رهبر عزیز مطالبه کرده اند.
دکتر علی دارابی افزود: همکاران و مدیران خدوم سازمان بدون توجه به شایعات و خبرسازی‌های جهت‌دار که «اتحاد و انسجام سازمان را نشانه رفته است» به وظایف و مأموریت‌های محوله مشغول هستند و اعتنایی به شایعاتی که درباره استعفای رئیس سازمان صدا و سیما و گمانه‌زنی‌هایی که کاملاً بی مورد و نادرست است اعتنا نخواهند کرد. چرا که دکتر عسکری با قوت در مدیریت سازمان هستند و هرگونه جابجایی شدیداً تکذیب می‌شود.
معاون امور استان‌ها افزود: از رسانه ها و مطبوعات که همسایه دیوار به دیوار رسانه ملی هستند انتظار می‌رود در انتشار اخبار «منبع خبر»، «صحت» و «اعتبار» آن را حتماً مورد توجه قرار دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر