4

کاشانی:هر زمان که به جمع‌بندی برسیم نام سرمربی را اعلام می‌کنیم

  • کد خبر : 2232
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۶

حبیب کاشانی پس از توافق و عقد قرارداد با علی کریمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از کریمی تشکر می‌کنم که به خانه خودش بازگشت. ایشان لطف کرد و قرارداد را امضا کرد. مدت یک سال در خدمت کریمی هستیم. امیدوارم سالیان سال علی کریمی برای پرسپولیس و فوتبال ایران مؤثر باشد. شماره ۸ که […]

حبیب کاشانی پس از توافق و عقد قرارداد با علی کریمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از کریمی تشکر می‌کنم که به خانه خودش بازگشت. ایشان لطف کرد و قرارداد را امضا کرد. مدت یک سال در خدمت کریمی هستیم. امیدوارم سالیان سال علی کریمی برای پرسپولیس و فوتبال ایران مؤثر باشد. شماره ۸ که سال‌ها برای کریمی بود امسال هم بر تن او خواهد بود. او سال‌ها با این پیراهن افتخار‌آفرینی کرده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا جلسه با علی کریمی طول کشید و آیا پیش از این با او به توافق نرسیده بودند،‌ گفت: پیش از این توافق نکرده بودیم. تلفنی با او حرف زدم و خواهش کردم به باشگاه بیاید و او هم پذیرفت. ما مدت زیادی بود که همدیگر را ندیده بودیم و در این جلسه در مورد همه چیز صحبت کردیم. صحبت‌مان در مورد قرارداد ۱۰ دقیقه بود و قرارداد امضا شد. بقیه جلسه در مورد مسائل فوتبالی بود.

کاشانی درباره اینکه با جذب علی کریمی باشگاه پرسپولیس استارت خوبی در فصل نقل و انتقالات زد، عنوان کرد: علیرغم احترامی که به نظر خبرنگاران می‌گذارم باید بگویم که باشگاه پرسپولیس شرایط خوبی دارد و بازیکنان بزرگی داریم. تیمی که توانسته یکی از دو جام معتبر کشور را کسب کند در وضعیت خوبی است. با توجه به اینکه می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور فعالی داشته باشیم، نیاز به جذب بازیکنان بزرگ و باتجربه مثل علی کریمی داریم.

وی در مورد اینکه چه زمانی سرمربی تیم مشخص می‌شود، گفت: طبیعتا اولویت باشگاه انتخاب سرمربی است. شاید سؤال این باشد که چرا قبل از انتخاب سرمربی، علی کریمی جذب شد. در برنامه هر سه مربی، جذب علی کریمی در اولویت بود. در نتیجه هر کدام از این سه نفر که سکان پرسپولیس را در دست بگیرند، ما یکی از بازیکنان مورد نیازشان را جذب کردیم و به همین دلیل از کریمی خواهش کردیم بیاید قرارداد ببندد و از این طریق بتوانیم دلگرمی و خوشحالی به هواداران پرسپولیس بدهیم.

به گزارش فارس، کاشانی درباره اینکه برای انتخاب سرمربی نظر چه کسانی را می‌پرسند، اظهار داشت: از افراد صاحب نظر و کارشناس و کسانی که استخوان خرد کرده این فوتبال باشند، کمک می‌گیریم..

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چه زمان سرمربی تیم معرفی می‌شود، گفت: نمی‌توان زمان اعلام کرد که مثلا ۲۴ یا ۴۸ ساعت آینده،‌ اما در اسرع وقت می‌خواهیم این اتفاق بیفتد.

کاشانی درباره اینکه آیا از سایر بازیکنان گذشته پرسپولیس هم برای حضور در این فصل دعوت می‌شود یا خیر، عنوان کرد: ما بر اساس نیاز کادر فنی بازیکن می‌گیریم. اگر در برنامه سه مربی مورد نظرمان جذب علی کریمی نبود نمی‌توانستیم با او مذاکره کنیم. اگر بازیکنی علاقمند است که به پرسپولیس بیاید ما امیدواریم مورد نیاز کادر فنی ما هم باشد. پرسپولیس خانه همه بازیکنانی است که جوانی و سلامتی خود را برای این تیم گذاشته‌اند.

وی افزود: بعضا از من پرسیده می‌شود که چرا از پیشکسوتان تیم استفاده نمی‌شود. باید بگویم باشگاه هشت تیم پایه دارد که در مجموع ما می‌توانیم از ۱۷ یا ۲۰ نفر در رأس کار استفاده کنیم. باشگاه پرسپولیس شاید ۳۲۰ پیشکسوت داشته باشد. امیدوارم شرایط این باشگاه یک روز طوری شود که ما بتوانیم از توانایی همه پیشکسوتان استفاده کنیم و اگر در این خصوص تا به حال قصوری صورت گرفته من عذرخواهی می‌کنم.

کاشانی درباره اینکه آیا باشگاه از پشتوانه خوبی برای جذب بازیکن بهره می‌برد یا خیر، گفت: سال پیش توافقنامه‌ای با سازمان تربیت بدنی امضا کردیم که طبق آن باید ۶ میلیارد تومان سازمان تربیت بدنی، به باشگاه می‌داد و تا سقف ۱۰٫۵ میلیارد تومان هم باشگاه باید خودش درآمدزایی می‌کرد.

وی ادامه داد: سازمان تربیت بدنی تاکنون ۴ میلیارد و نیم به باشگاه پول داده است و ۱٫۵ میلیارد باقیمانده نیز هنوز پرداخت نشده است. به دستور رئیس جمهوری حدود چهار ماه و نیم قبل دستور کمک مالی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هر کدام به مبلغ دو میلیارد و نیم داده شده که هنوز این پول به ما نرسیده است. به هر حال این باشگاه مردمی است و امیدوارم کمک شود تا این تیم به آرامش برسد. ما در دو بازی آخر ۷ میلیون تومان پاداش دادیم. از معدود اتفاقاتی است که توانسته‌ایم خواسته بازیکنان را برآورده کنیم و تاکنون ۷۵ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

به گزارش فارس، حبیب کاشانی در ادامه صحبت‌های خود پس از عقد قرارداد با علی کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا در این جلسه در مورد سرمربی فصل آینده پرسپولیس از کریمی نظر خواهی کرده است، گفت: چنین چیزی نیست. کریمی باید در زمین کار کند و من در باشگاه، ضمن اینکه وظیفه هر کسی مشخص است.

وی در خصوص سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: هر زمان که به جمع بندی برسیم نام سرمربی فصل آینده را اعلام می‌کنیم و این‌که چه زمانی این نام مشخص می‌شود فعلا معلوم نیست. در این مورد زمانی را مشخص نمی‌کنم چرا که شما خبرنگار هستید و اگر در پایان موعد مقرری که می‌گویم، نام سرمربی مشخص نشود یک دقیقه بعد زنگ می‌زنید و در این مورد سؤال می‌پرسید. با این حال سعی می‌کنم این کار هر چه سریع‌تر انجام شود.

کاشانی در مورد اینکه امروز تمرینات استقلال آغاز می‌شود گفت: درست است که قرار است استقلالی‌ها از امروز کار خود را آغاز کنند اما باید دید آنها با چند نفر استارت می‌زنند. بازیکنان پرسپولیس ۲۰ خرداد کارشان به پایان رسید و طبیعا احتیاج به استراحت بیشتری دارد و برای فصل آینده باید دیرتر کارشان را آغاز کنند اما معتقدم که باید بازیکنان هر چه سریع‌تر زمان و مکان تمرینات را بدانند. سعی می‌کنیم در این مورد زودتر به نتیجه برسیم تا از بلاتکلیفی خارج شویم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: از ۳ روز گذشته تا پاسی از شب با مشاورانم حرف زدم و بیکار نبودم و امیدوارم تصمیمی بگیریم که برای هواداران مفید باشد.

کاشانی در مورد معرفی حمید سجادی به عنوان گزینه وزارت ورزش و این موضوع که به خاطر مشکلات بین خودش و سجادی آیا پرسپولیس در آینده دستخوش تغییرات می‌شود یا نه تصریح کرد: شما خبرنگاران اگر بخواهید این گونه شایعات را پاسخ دهید کمی عجیب است. سجادی از شخصیت‌های بزرگ ورزش است و تا به امروز به من لطف داشته اما تغییرات پرسپولیس در اثر بودن یا نبودن وی، اتفاق نمی‌افتد. این تیم برای مردم است و مردم نسبت به این تیم حساس هستند.

وی اضافه کرد: امیدوارم هر فردی که می‌آید با کمک دولت و مجلس به ورزش خدمت کند چرا که در این عرصه نام‌ها مهم نیستند و مهم این موضوع است که مسائل اخلاقی در ورزش رعایت شود. قرار نیست با آمدن وزیر و رفتن رئیس سازمان باشگاه پرسپولیس دچار تغییرات شود. با این حال برای وزیر ورزش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر کاری که صلاح است آن را انجام دهد.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که آیا علی کریمی در لیست دایی قرار داشته است یا خیر به خبرنگاران گفت: لطفا از این شوخی‌ها نکنید.

وی در پاسخ به این سؤال که تا چه زمانی کمیته فنی پرسپولیس انتخاب می‌شود خاطرنشان کرد: فعلا در حال مذاکره هستم و در این مورد نباید عجله کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر