1

سرفصل‌های بازنگری شده ۲۴ رشته دانشگاه آزاد اسلامی درمقاطع تحصیلات تکمیلی ابلاغ شد

  • کد خبر : 223321
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۳۰

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌هایی، سرفصل‌های بازنگری شده ۲۴ رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی را اعلام کرد.  

 

سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سرفصل‌های بازنگری شده براساس مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای بهره‌برداری در سایت مرکز برنامه‌ریزی درسی به نشانیwww.sep.iau.ir قرار داده شده است.

اجرای این سرفصل‌ها از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ برای دانشجویان ورودی سال ۹۶ و بعد از آن لازم الاجراست. بر این اساس رشته‌های زیست‌شناسی سلولی و مولکولی، رشته میکروبیولوژی، علوم و مهندسی باغبانی، رشته زیست‌شناسی فیزیولوژی گیاهی، رشته بیماری‌شناسی گیاهی، رشته علوم و مهندسی آبخیزداری، رشته جغرافیای سیاسی، مدیریت و کنترل بیابان، رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی، رشته حسابداری، زبان و ادبیات انگلیسی، آب و هواشناسی، بیو تکنولوژی کشاورزی، علوم اقتصادی،حشره‌شناسی کشاورزی، علوم و مهندسی مرتع، علوم و مهندسی صنایع غذایی و علوم و مهندسی جنگل در مقطع دکتری سرفصل‌هایی هستند که تا‌کنون بازنگری شده‌اند.

همچنین رشته‌های مهندسی صنایع ، مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، مهندسی نساجی و شیمی در مقاطع تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکتری) است جزو سرفصل‌های بازنگری شده هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223321

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر