4

ارسال یک آگهی تسلیت از تلویزیون در آخر هفته

  • کد خبر : 223361
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

تلویزیون در روزهای آخر هفته فیلم های مختلف سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن از شبکه های سیما پخش می کند.

شبکه یک سیما

سکوت خدا

فیلم تلویزیونی «سکوت خدا» به کارگردانی راما قویدل، جمعه ۲۶ خرداد حدود ساعت ۱۰:۲۰ از شبکه یک پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی پروانه معصومی، مهسا کرامتی و بهناز جعفری آمده است: رعنا پرستار سالمندان است و اهل کربلا است و پرستاری زنی را که در بازگشت از مدینه بیمار شده می پذیرد. به مرور وابستگی بین این دو ایجاد می شود و دختر خانواده به رعنا حسودی می کند و از برادرش می خواهد که او را بیرون کند و…

حبیب

فیلم تلویزیونی «حبیب» به کارگردانی داریوش یاری، جمعه ۲۶ خردادماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی حمید فرخ‌نژاد و آشا محرابی خواهید دید: جوانی به نام حبیب، برای رسیدن به ثروت، با آدم‌های ناشناس وارد معامله می‌شود. شخصی به‌ نام فرهاد از او می‌خواهد که یک کامیون حامل عتیقه‌ جات را به‌مقصد برساند. او در راه دستگیر شده و متوجه می‌شود که زیر عتیقه‌ها ۲ تن هروئین جاسازی شده است. حبیب به زندان می‌افتد و حکم اعدامش صادر می‌شود. او منتظر اجرای حکمش است که همسرش به ملاقاتش می‌آید و خبر می‌دهد که باردار است. حبیب که سال‌ها در عشق داشتن یک فرزند بوده ناگهان جان دوباره‌ای می‌گیرد. او در زندان می‌شنود که اگر قرآن را به طور کامل حفظ کند در جرمش تخفیف قائل شده و از اعدام عفو می‌شود…

شبکه دو سیما

امروز

فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی جمعه ۲۶ خردادماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم در مورد یونس راننده‌ای با سابقه است که در انتهای یک روز کاری زن جوان بارداری را که وضعیت نگران کننده‌ای دارد، به بیمارستان می‌رساند. او از وضعیت زن جوان خبر ندارد اما پزشک و پرستار و حتی نگهبان بیمارستان به علت وضعیت وخیم زن، او را مورد هجمه و قضاوت قرار می‌دهند. زن باردار به‌سختی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و همه با تصور اینکه یونس شوهر اوست، به او حمله می‌کنند اما یونس سکوت می‌کند. یونس که دلش برای زن سوخته برای او دست گل می‌خرد….

پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی و شبنم مقدمی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه سه سیما

سپیده

فیلم تلویزیونی «سپیده» به کارگردانی حسین آقا هرندی پنجشنبه ۲۵ خردادماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیلم داستان دختری به‌نام مریم را روایت می‌کند. مریم دختر کارخانه‌دار متمول پس از هشت سال به ایران بازمی‌گردد در حالی‌که مشکلات دیرینه‌ای نسبت به برادر ناتنی‌ خود دارد.

بهناز جعفری، هومن برق‌نورد، کوروش سلیمانی و مونا بیگی بازیگران این فیلم هستند.

خداحافظ رفیق

فیلم تلویزیونی «خداحافظ رفیق» به کارگردانی بهزاد بهزادپور، جمعه ۲۶ خردادماه ساعت ۱۰ روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود.

خلاصه داستان این فیلم سه اپیزودی از این قرار است که: اپیزود اول در مورد جانبازی شیمیایی است که همسرش او را ترک کرده است؛ او با دوستان شهیدش در بهشت زهرا قرار ملاقات دارد…

اپیزود دوم: گروهی فیلمساز در حال تهیه مستندی از تفحص پیکر شهدا هستند و در این بین، با دو نوجوان مصاحبه می‌کنند که بعدا معلوم می‌شود آنها خودشان جزو شهدا هستند…

اپیزود سوم هم به داستان دختری می‌پردازد که پدرش در جبهه شهید شده ولی او هنوز امید به بازگشت او دارد، هر روز از صحرا گل می‌چیند و به رزمندگانی که عازم جبهه هستند هدیه می‌دهد…

کاوه خداشناس، کاوه مهدی، بابک اسلامی، فرهاد نعمت زاده و داوود شاعری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

شبکه چهار سیما

آواز غروب

فیلم سینمایی «آواز غروب» به کارگردانی ترنس دیویس، پنجشنبه ۲۵ خردادماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم حول محور دختر یک کشاورز اسکاتلندی می‌چرخد. او زیر نظر یک پدر سختگیر بزرگ شده است. مادر دختر فوت می‌کند و برادرش نیز برای کار مجبور می‌شود خانه را ترک کند. دختر حالا باید با استقامت از پدر پیر و بیمارش نیز مراقبت کند تا اینکه پدر نیز فوت می‌کند. پس از دشواری‌های گذشته یکی از پسرهای جوان دهکده به خواستگاری او می‌آید و آنها با کمک همسایه ازدواج می‌کنند. زن با تلخی‌های گذشته با تمام تلاش خود روزهای زندگی مشترکش را به جلو می‌برد و صاحب فرزندی می‌شود. اما این‌بار جنگ شروع می‌شود و شوهر او بر خلاف نظر زن، چاره‌ای ندارد که به جنگ اعزام شود….

در این فیلم سینمایی پیتر مولان و مارک بونار نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه

فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، جمعه ۲۶ خردادماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی صابر ابر و نازنین بیاتی خواهید دید: طاها و ریحان مدتی است به‌خاطر یک آگهی در روزنامه مشغول مراقبت از پیرمردی به‌نام منوچهر آصف هستند. پیرمرد می‌میرد و طاها می‌ترسد که تنها دختر پیرمرد را که خارج از کشور است مطلع سازد زیرا ممکن است که دختر دستمزد او را پرداخت نکند. اما ناگهان سر و کله دختر پیدا می‌شود و معلوم می‌شود دختر سفر نبوده بلکه از ترس طلبکارها پنهان شده است! او حالا از طاها می‌خواهد جنازه پدرش را چند روز دیگر در خانه نگه دارد تا او بتواند سند خانه را به‌نام خودش منتقل کند. طاها به اصرار نامزدش ریحان قبول می‌کند اما چند روز دیگر آگهی تسلیت پیرمرد در روزنامه چاپ می‌شود بدون اینکه کسی بداند چه کسی این آگهی تسلیت را چاپ کرده است…!

شبکه پنج سیما

نوری در میان اقیانوس

فیلم سینمایی «نوری در میان اقیانوس» به کارگردانی درک سیانفرانس، جمعه ۲۶ خردادماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی مایکل فاسبندر و آلیشیا ویکندر خواهید دید: تام نگهبان فانوس دریایی است که با دختری به‌نام ایزابل آشنا شده و ازدواج می‌کند. ایزابل دوبار باردار می‌شود اما هربار بچه‌اش را از دست می‌دهد و از این بابت بی‌نهایت غمگین است تا اینکه تام یک قایق که یک مرد در آن مرده و یک دختر بچه که زنده است پیدا می‌کند و دختر را به خانه می‌برند و او را بزرگ می‌کنند. چند سال بعد مادر دختر پیدا شده و بچه را از آنها می‌گیرد و تام را هم به زندان محکوم می‌کنند ایزابل سال‌ها بعد می‌میرد و دختر در حالی‌که فززندی دارد به دیدن تام می‌آید.

شبکه شما

دریادلان

فیلم تلویزیونی «دریادلان» به کارگردانی سامان سالور، جمعه ۲۶ خردادماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکـه شما پخش خواهد شد.

موضوع این فیلم، داستان زندگی غواص زنجانی است که در یکی از عملیات‌های دفاع مقدس شیمیایی و جانباز می‌شود و بعد از آن نمی‌تواند به آب دست بزند به طوری که وقتی قطره‌ای آب به بدن وی ریخته می‌شود، بدنش تاول می‌زند.

سمیرا حسن پور، پرویز فلاحی پور، مهدی صباغی و محمد مختاری بازیگران این فیلم هستند.

شبکه کودک

فرمانروایان مقدس

انیمیشن سینمایی «فرمانروایان مقدس ـ حضرت داود (ع) و جالوت» به کارگردانی امیرمحمد دهستانی، پنجشنبه ۲۵ خردادماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: سپاه بنی‌اسرائیل به فرماندهی تالوت به جنگ با کنعانیان می‌رود که فرماندهی‌ آنها با جالوت است. تالوت از بنی‌اسرائیل می‌خواهد که به فرمان خدا مقدار کمی از آب بنوشند ولی آنها توجه نمی‌کنند و همین نافرمانی سبب سستی آنها در جنگ می‌شود. حضرت داوود(ع) که فرمان الهی را اطاعت کرده است در جنگ شرکت می‌کند و با فلاخن جالوت را به هلاکت می‌رساند و بنی‌اسرائیل پیروز می‌شوند.

انیمیشن سینمایی «فرمانروایان مقدس ـ فرمانروایی حضرت داود (ع)» نیز جمعه ۲۶ خردادماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

این قسمت از مجموعه فرمانروایان مقدس در مورد فرمانروایی حضرت داود (ع) است.

شبکه امید

خدا جیرجیرک ها را دوست دارد

فیلم سینمایی «خدا جیرجیرک ها را دوست دارد» به کارگردانی مجید اسماعیلی، جمعه ۲۶ خرداد ماه ساعت ۹:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: حسن پسربچۀ بازیگوشی است که با شیطنت‌هایش دردسرهایی ایجاد می‌کند. وقتی او به طور اتفاقی به مسجد می‌رود میکروفن مسجد او را جذب می‌کند. او تمام تلاشش را می‌کند تا مکبّر مسجد باشد و برای این کار در یک رقابت با دوستانش قرار می‌گیرد.

در این فیلم سینمایی مهدی مهاجری، سیروس همتی، علیرضا استادی، حمیده مقدس‌زاده و محمدرضا افشاری هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه افق

حقیقت محض

فیلم سینمایی «حقیقت محض» به کارگردانی رود لوری، جمعه ۲۶ خردادماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: راشِل خبرنگار یکی از روزنامه‌های پرتیراژ آمریکا است که به طور نامعلومی از معمای ترور رئیس‌جمهور آمریکا با خبر می‌شود. طبق گفته اِن‌اِس‌اِی سیا و مقامات رسمی آمریکا، ترور رئیس جمهور برنامه دولت ونزوئلا بوده است. در نتیجه و به‌تلافی این داستان، آمریکا حمله گسترده هوایی به چند شهر مهم و مراکز اقتصادی ونزوئلا انجام می‌دهد…

کیت بکینسال، مت دیلون و آنجلا بازت در فیلم سینمایی «حقیقت محض» بازی کرده‌اند.

روباه

فیلم سینمایی «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی جمعه ۲۶ خردادماه ساعت ۱۹ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی حمید گودرزی و مرجان شیرمحمدی خواهید دید: یک مامور اسرائیلی برای دور جدید ترور دانشمندان اتمی به ایران فرستاده می‌شود. این مامور ورزیده تنها کار می‌کند و از همکاری آدم‌های فریب خورده استفاده می‌کند که تا آخرین لحظه از ماموریت خود خبر ندارند. یک موتور سوار مسافرکش در دام او می‌افتد و نادانسته برای ترور تعلیم می‌بیند….

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بدون ذره‌ای تردید»، «مادر من» و «راز چشم‌هایش» پنجشنبه ۲۵ خردادماه ساعت ۱۱، ۱۷:۱۵، ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «نامه‌هایی به خدا»، «دیوار شمالی» و «افسانه درخت» جمعه ۲۶ خردادماه ساعت ۱۱، ۱۵: ۱۷ و ۲۱  از شبکه نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «سکوت خدا»، «حبیب»، «امروز»، «سپیده»، «خداحافظ رفیق»، «آواز غروب»، «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه»، «نوری در میان اقیانوس»، «دریادلان»، «فرمانروایان مقدس- حضرت داود (ع) و جالوت»، «حقیقت محض»، «روباه»، «بدون ذره‌ای تردید»، «مادر من»، «راز چشم هایش»، «نامه‌هایی به خدا»، «دیوار شمالی» و «افسانه درخت» پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ خردادماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223361

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر