4

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد

  • کد خبر : 223598
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه فردا آخرین مهلت نام نویسی داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد است، گفت: با توجه به اعلام کدرشته‌محل‌های جدید، ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد افزایش یافته است.

 

خبرگزاری فارس: امروز آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ نشده‌اند مهلت انتخاب رشته را تا امروز یکشنبه ۲۸ خرداد تمدید کرد و داوطلبانی که کارنامه اولیه خود را دریافت کرده و بر طبق کارنامه مجاز به انتخاب رشته هستند ولی تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکردند می‌توانند تا امروز برای تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان باید در مهلت تمدید شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را تکمیل کنند.

توکلی با بیان اینکه تا ۸ صبح امروز تعداد ۳۵۳هزار و ۴۲۹نفر انتخاب رشته کردند، گفت: داوطلبانی که کارنامه اولیه خود را دریافت کرده و برای انتخاب رشته مجاز هستند باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و برای انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل از میان کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبانی که انتخاب رشته خود را انجام داده‌اند نیز می‌توانند با توجه به اعلام کدرشته‌محل‌های جدید با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های روزهای ۲۱ و ۲۵ اردیبهشت‌ماه برای ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

به گفته توکلی، با توجه به اعلام کدرشته‌محل‌های جدید، ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد(بجز دانشگاه آزاد) به ۱۶۹ هزار و ۶۵۵ نفر رسیده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223598

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر