0

ایران مقابل روسیه هم شکست خورد/پایان کار شاگردان کولاکوویچ؛ ۳ شکست در ۳ بازی در هفته سوم

  • کد خبر : 223627
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود از هفته سوم رقابت های لیگ جهانی برابر روسیه قرار گرفت و در سه ست متوالی شکست خورد.

خبرگزاری فارس: ایران مقابل روسیه هم شکست خورد/پایان کار شاگردان کولاکوویچ؛ 3 شکست در 3 بازی در هفته سوم

به گزارش افق نیوز، دور سوم از هفته سوم لیگ جهانی والیبال با دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه به میزبانی کشور لهستان از ساعت ۱۹:۵۵ به وقت کشورمان پیگیری شد.

شاگردان کولاکوویچ این بازی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند تا در ۳ بازی، ۳ شکست را متحمل شوند.

ایگور کولاکوویج برای این مسابقه فرهاد سال افزون، رضا قرا، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، مسعود غلامی و مهدی مرندی را روانه میدان کرد.

شاگردان کولاکوویچ در ۸ دیداری که برگزار کردند مقابل لهستان، بلژیک و آرژانتین پیروز شدند و ۵ دیدار را مقابل برزیل، ایتالیا، صربستان، آمریکا و لهستان واگذار کردند.

** ست اول: 

روس ها بازی را بهتر شروع کردند و توانستند زودتر از ایران به امتیاز هشتم رسیدند. در امتیاز ۸ بر ۶ به سود روسیه تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند.

بازیکنان ایران پس از این وقت استراحت توانستند با نمایش خوب خود روس ها تحت تاثیر قرارداده و بازی را به تساوی بکشانند.

روسیه برای وقت استراحت دوم بازهم توانست اخنتلاف امتیاز را به عدد ۲ برساند و تیم ها در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ به سود روسیه به وقت استراحت فنی دوم رفتند.

بعد از وقت استراحت فنی بارهم این تیم ایران بود که به خوبی از توپ های برگشتی استفاده کرد و توانست بازی را در امتیاز ۱۶ به تساوی بکشاند.

سرویس هدفدار و خوب از میرزاجانپور دریافت روسیه را با مشکل روبرو کرد و در ادامه مدافعان روی تور ایران به خوبی بازیکن روسیه را دفاع کردند تا نتیجه بازی ۱۹ بر ۱۸ به سود ایران شود. در این امتیاز سرمربی روسیه درخواست وقت استراحت فنی کرد.

سرویس‌های هدفدار خوب از ملی پوشان ایران و در ادامه دفاع روی تور منسجم نتیجه بازی را ۲۲ بر ۱۹ به سود ایران کرد تا بازهم سرمربی روس‌ها درخواست وقت استراحت کند.

شاگردان شلیاپنیکوف بسیار تلاش کردند اختلاف را کم کنند و تلاش آنها هم بی ثمر نبود. روس ها نتیجه بازی را ۲۴ بر ۲۳ کردند تا این بار کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند.

در رفت و برگشت بازهم روس ها بودند که کسب امتیاز کردند تا نتیجه ۲۴ بر ۲۴ شود و یک بار دیگر کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند.

در نهایت ایران این ست را ۲۶ بر ۲۴ واگذار کرد.

کسب امتیاز سرویس مستقیم از روس‌ها و کم تجربگی بازیکنان ایران نتیجه بازی را ۲۶ بر ۲۴ به سود روس ها کرد تا ایران ست برده را به حریف واگذار کند.

**ست دوم:

برای شروع ست دوم هم تغییری در ترکیب ایران ایجاد نشد. روس ها با سرویس های خوب خود از همان ابتدا اختلافی ۳ امتیازی با ایران ایجاد کردند.

در امتیاز ۸ بر ۶ به سود روسیه تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند.

در امتیاز ۱۴ بر ۹ به سود روس ها کولاکوویچ درخواست بازبینی مجدد شد که پس از رد شدن نظر کادر فنی ایران، کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد.

توپ گیری عقب زمین روس ها و حمایت از مهاجم در زمین این تیم به خوبی انجام شد. اشتباه بازیکنان ایران و خطای سرویس از سوی شاگردان کولاکوویچ نتیجه بازی را ۱۶ بر ۱۰ کرد تا تیم ها به وقت استراحت فنی دوم بروند.

در امتیاز ۲۲ بر ۱۷ به سود روس ها کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد تا شاید روند بازی تغییر کند، چرا که تغییراتش در جریان بازی چندان موثر نبود.

در نهایت ایران این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ واگذار کرد.

**ست سوم:

برای شروع ست سوم هم تغییری در ترکیب ایران ایجاد نشد. در ست سوم بازیکنان ایران جنگنده تر بازی کردند و شاهد رالی های تماشایی بودیم که اغلب به سود ایران تمام شد. در امتیاز ۸ بر ۷ به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند.

کسب سه امتیاز متوالی از روس ها نتیجه بازی را ۱۳ بر ۱۱ به سود آنها کرد تا کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند.

روس ها برتری خود در ست سوم را به خوبی کنترل کردند و نتیجه بازی به ۲۱ بر ۱۶ هم رسید.

در نهایت ایران ست سوم را هم ۲۵ بر ۱۸ واگذار کرد.

با این نتیجه تیم ملی روسیه صعود خود به مرحله نهایی لیگ جهانی را قطعی کرد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223627

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر