1

تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد هیچ نقطه امنی برای تروریست‌ها وجود ندارد

  • کد خبر : 223670
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

تولیت آستان قدس رضوی گفت: پیام عملیات اخیر آن است که اگر تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، هیچ نقطه امنی در این عالم برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها باقی نخواهد ماند.

 

خبرگزاری فارس: تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد هیچ نقطه امنی برای تروریست‌ها وجود ندارد/ پاسخ دندان‌شکن ایران مقدمه کار است

به گزارش افق نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در جلسه تفسیر قرآن با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه داعش اظهار داشت: پیام عملیات اخیر آن است که اگر تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، هیچ نقطه امنی در این عالم برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها باقی نخواهد ماند.

رئیسی ادامه داد: عده‌ای با پول‌های آل سعود و نقشه مستکبران آمریکایی سعی کردند تهران را به ناامنی بکشانند؛ امروز نیز پاسخ دندان شکن آن اقدام را دیدند و این مقدمه کار است.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین تصریح کرد: جوانان این کشور، بنیه دفاعی را آنچنان قوی کردند که دیروز حدود ۷۰۰ کلیومتر آن طرف‌تر مواضع تروریست‌ها هدف قرار گرفت و اگر لازم شد شاید هزاران کیلومتر آن طرف تر هم بروند.

وی در پایان تاکید کرد: این اقدام پیام روشنی برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها چه سعودی و چه غیر سعودی دارد، تضعیف بنیه دفاعی کشور از ناحیه هر کسی که باشد، امری ناپسند است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223670

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر