1

بزرگترین خروجی استقلال در نقل و انتقالات تابستانی

  • کد خبر : 224016
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱:۳۵

اگر استقلال یک مدافع میانی بخرد که نامش پژمان منتظری نباشد و سپس حضور منتظری در استقلال قطعی شود، منصوریان روی نام مگویان خط قرمز می کشد. این اتفاق در صورت صدور رضایتنامه رابسون هم برای مگویان خواهد افتاد.

هرایر مگویان احتمالا یکی از خروجی های بزرگ استقلال در فصل نقل و انتقالات باشد.
هرایر مگویان بزرگترین خروجی استقلال در نقل و انتقالات تابستانی

افق نیوز/هرایر مگویان یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و تنها بازیکنی است که با این تبصره هنوز در تمرینات این تیم شرکت نکرده است. او احتمالا با توجه به برگزاری اردوی استقلال در ارمسنتان، در این اردو به استقلال می پیوندد البته اگر تا آن زمان، در این تیم بماند. استقلال در حال حاضر با حضور مگویان، دو جای خالی در فهرستش دارد.

اگر استقلال یک مدافع میانی بخرد که نامش پژمان منتظری نباشد و سپس حضور منتظری در استقلال قطعی شود، منصوریان روی نام مگویان خط قرمز می کشد. این اتفاق در صورت صدور رضایتنامه رابسون هم برای مگویان خواهد افتاد.

اگر سرور جپاروف درنهایت مجبور به حضور در ایران و بازی در استقلال شود هم مگویان در این تیم نخواهد ماند چون منصوریان باید برای اضافه شدن هافبک تیم ملی ازبکستان، روی نام یکی از مردان لیست بزرگسالش خط قرمز بکشد. اگر جباری هم درنهایت با موافقت منصوریان استقلالی شود، مگویان رفتنی خواهد بود.

اگر جپاروف راضی به برگشت نباشد و سپاهان برای نگه داشتن او با استقلال پای میز مذاکره بنشیند، آبی ها احتمالا خواهان یک بازیکن در ازای او هستند. این گزینه هر بازیکنی که باشد (مثلا سعید آقایی)، جانشین مگویان در فهرست استقلال می شود.

نکته مهم درباره مگویان این است که ذوب آهن و امیر قلعه نویی، مشتری اش هستند و این بازیکن با جدایی از استقلال، تحت هر شرایطی در ایران خواهد ماند و البته یکی دیگر از طلبکاران خارجی آبی ها خواهد شد.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224016

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر