1

سرلشکر باقری: سقوط قطعی رژیم اشغالگر قدس/پذیرش ظلم و ستم جایی در مکتب اسلام ندارد

  • کد خبر : 224070
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در مکتب اسلام پذیرش ظلم و ستم جایی ندارد و مسلمانان واقعی همواره در مسیر ظلم ستیزی حرکت می کنند.

به گزارش ایرنا، سرلشکر پاسدار‌ محمد باقری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در راستای تحقق و پیگیری نهضت امام خمینی(ره)، جهان اسلام روح تازه ای پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه نهضت امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب آغاز و سال به سال رشد و توسعه یافته است، گفت: صهیونیست ها در مسیر اضمحلال هستند.

*سقوط رژیم اشغالگر قدس قطعی است
سرلشکر باقری با بیان اینکه حرکات جهان غرب و استکبار به اسم ترور نمی تواند در اراده ملت ایران خللی ایجاد کند، افزود: مسلمانان روز به روز قوی تر شده و با تروریست ها مبارزه خواهند کرد چرا که اضمحلال و سقوط رژیم اشغالگر قدس قطعی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که همه پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و از قدس شریف و این سرزمین تا پای جان دفاع خواهند کرد.
«امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواست که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.»
روز قدس عامل وحدت و بیداری و حمایت مسلمانان از مردم بی دفاع فلسطین است؛ قدس بخش جدایی ناپذیر جغرافیای جهان اسلام به شمار می رود و هیچ فردی نمی تواند از آن ذره ای چشم پوشی کند.
امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است».
رهبر معظم انقلاب نیز در خصوص روز جهانی قدس فرمودند که «روز جهانی قدس مظهر اراده عمومی ملت های مسلمان برای مقابله با آمریکا و اسراییل است»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224070

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر