1

الاهلی مجوز جذب ۶ لژیونر را گرفته/ عدد ۶ برای ما قابل احترام است

  • کد خبر : 224261
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱:۴۲

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: عدد ۶ برای هواداران ما قابل احترام است

علی اکبر طاهری الاهلی مجوز جذب ۶ لژیونر را گرفته/ عدد ۶ برای ما قابل احترام است

علی اکبر طاهری در گفت‌وگویی تصویری با هواداران پرسپولیس که در سایت این باشگاه منتشر شده است، اظهارداشت: به قدری درگیر مسائل باشگاه، بستن تیم، برگزاری اردو و مدل‌های درآمدزایی هستیم که کمتر می‌توانیم با هواداران ارتباط برقرار کنیم اما یکسری مسائل پیش آمد که لازم دانستم با هواداران صحبت کنم. آن هم در خصوص اخبار نادرستی که منتشر می‌شود مبنی بر اینکه پول کمک هواداران به باشگاه‌های دیگر می‌رسد.

 

وی ادامه داد: تمام پول عزیزانی که عدد ۶ را پیامک می‌کنند در همراه اول رصد شده و پس از آن در شرکت‌های پشتیبانی‌کننده بررسی شده و هر روز باید برای هوادارانی که کمک می‌کنند پیامک شارژ ۲۰۰ تومانی ارسال شود. طبق آماری که داشتیم کل مشترکان شرکت کننده در این طرح کمی بیشتر از ۵۰۰ هزار نفر هستند که البته به دلایلی همه آنها پیامک شارژ را دریافت نمی‌کنند اما اگر این پیامک دریافت شد یک ریال از این پول به هیچ سرفصل دیگری نمی‌رود و همراه اول از طریق اسپانسر آن را به ما پرداخت می‌کند.

 

طاهری گفت: برخی می‌خواهند مشکلات را بزرگنمایی کنند اما ما دائم در حال فکر هستیم تا بتوانیم از حداقل امکانات درآمدزایی کنیم. در واقع در همه دنیا برای هواداران رضایتمندی ایجاد می‌شود تا از بابت آن منافعی به دست بیاید. هواداران ما هم به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند چون عده‌ای می‌خواهند جلوی این کار زیبا را بگیرند، این در حالیست که ما به هدف کمپین ۶ میلیونی هواداران فکر می‌کنیم چون عدد ۶ برای همه ما قابل احترام است!

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس یادآور شد: همین الان باشگاه الاهلی با هماهنگی فدراسیون عربستان می‌تواند ۶ لژیونر جذب کند اما ما تا این لحظه نتوانستیم به سازمان لیگ و فدراسیون امکانات خاصی را بگیریم و امیدوارم توجه خاصی به تیم‌هایی که می‌خواهند در آسیا شرکت کنند، داشته باشند.

 

وی افزود: بلیت‌فروشی مسابقات پرسپولیس در لیگ برتر ۹۰۰ هزار نفر اعلام شده که اگر از هرکدام از آنها ۱۰ هزار تومان دریافت شده باشد به مبلغ قابل توجهی می‌رسیم ضمن اینکه با کمک هواداران می‌توانیم بابت مسابقه‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم سریعاً این کمک را به امور تیم اختصاص دهیم. از همین جا نوید قهرمانی آسیا و تکرار قهرمانی در لیگ و جام حذفی را به هواداران می‌دهم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224261

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر