1

تمدید قرارداد با برانکو و انتخاب مدیرعامل در دستور کار هیأت مدیره آینده پرسپولیس خواهد بود

  • کد خبر : 224269
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

با معرفی هیأت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس بحث انتخاب مدیرعامل و تمدید قرارداد با برانکو سرمربی این تیم در دستور کار این هیأت مدیره قرار خواهد گرفت.

 

خبرگزاری فارس: تمدید قرارداد با برانکو و انتخاب مدیرعامل در دستور کار هیأت مدیره آینده پرسپولیس خواهد بود

به گزارش افق نیوز، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، عصر روز گذشته نام اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد این اتفاق به زودی برای باشگاه پرسپولیس هم رخ خواهد داد و قرار است نام ۵ نفر برای حضور در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شود.

در این خصوص گمانه‌زنی زیاد است اما طبق آخرین اطلاعات دریافتی تاکنون حضور بیژن ذوالفقار نسب مربی اسبق تیم ملی و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به همراه علی‌اکبر طاهری سرپرست فعلی این باشگاه در این هیأت مدیره قطعی است اما در این بین صحبت‌ از نام‌هایی همچون علی پروین، بهروز منتقمی و جعفر کاشانی هم شنیده می‌شود که البته هنوز در این خصوص جمع‌بندی صورت نگرفته یا اینکه اگر هم توافقی به دست آمده این موضوع هنوز اعلام نشده است.

این در حالی است که یک عضو اقتصادی و احتمالاً یک عضو حقوقی در بین اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس حضور خواهند داشت.

از طرف دیگر با انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره قرار است یک برنامه ۴ یا۵ ساله در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به تصویب برسد که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی برنامه‌های این باشگاه مصوب خواهد شد.

از آنجایی که مسئولان وزارت ورزش و جوانان به تأثیر زیاد برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در عملکرد خوب این تیم واقف هستند به همین دلیل یکی از برنامه‌های اصلی و مهم هیأت مدیره جدید بحث تمدید قرارداد با برانکو است تا بتوانند این مربی موفق کروات را حداقل تا ۲ سال دیگر (به جز لیگ پیش‌رو) در جمع پرسپولیسی‌ها نگه دارند که البته رخ دادن چنین موضوعی منوط به موافقت برانکو و فراهم بودن شرایط خواهد بود.

با این‌حال باید دید که پس از انتخاب اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، چه زمان هیأت مدیره جدید این باشگاه تشکیل جلسه خواهد داد . البته در گام نخست قرار است مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود.

علی اکبر طاهری به مدت ۲۵ ماه است که به صورت سرپرست در باشگاه پرسپولیس فعالیت می کند و حالا تصمیم بر این است که به زودی تکلیف مدیرعاملی سرخ‌پوشان نهایی شود.

علاوه بر فعالیت مداوم طاهری به مدت ۲۵ ماه، وی در یک مقطع و به مدت ۲ ماه نیز به عنوان سرپرست در باشگاه پرسپولیس فعالیت داشته است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224269

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر