2

گزینه‌های جایگزین انوشیروانی مشخص شدند

  • کد خبر : 224315
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱:۴۳

با کنارکشیدن سجاد انوشیروانی از ادامه هدایت تیم ملی وزنه‌برداری ایران به نظر می‌رسد گزینه‌های احتمالی جانشینی او مشخص شده‌اند.

وزنه برداری

افق نیوز، پس از کش‌وقوس‌های فراوان میان سجاد انوشیروانی و کیانوش رستمی  شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری ایران نهایتا تصمیم گرفت رستمی با مربی اختصاصی به تمرینات خود ادامه دهد که این تصمیم اعتراض انوشیروانی را در پی داشت و درنهایت منجر به استعفای وی شد.

استعفای انوشیروانی درحالی صورت گرفته که تیم ملی کشورمان مسابقات مهم جهانی آمریکا را در پیش دارد و تمامی کشورها برای این رویداد مهم آماده می‌شوند اما پولادمردان ایران نه تنها مدتی است که اردویی برای انجام تمرینات نداشته‌اند بلکه علی رغم نیاز به آرامش دست خوش حواشی شده‌اند؛ با توجه به این که به رقابت‌های جهانی نزدیک می‌شویم فرصت‌سوزی‌ها همچنان ادامه دارد.

با کناره‌گیری انوشیروانی از سرمربیگری احتمال جانشینی دو گزینه وجود دارد، محمدحسین برخواه سرمربی کنونی تیم‌های جوانان و نوجوانان و نواب نصیرشلال مشاورفنی تیم ملی بزرگسالان دو نامزد اصلی هدایت تیم ملی هستند، البته نصیر شلال در گفت‌وگو با خبرنگار میزان گفت که در مورد این موضوع چیزی نشنیده و اطلاعی ندارد، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری هم در خصوص وضعیت تیم ملی بزرگسالان پس از کناره‌گیری  سرمربی این تیم به خبرنگار میزان اعلام کرد که وزنه‌برداری ایران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از نظر کادر فنی آنقدر توانمند است که حتی می‌توانیم به کشورهای دیگر مربی صادرکنیم.

اگرچه دو گزینه ایرانی برای هدایت تیم ملی محتمل هستند اما باید دید تصمیم فدراسیون وزنه‌برداری ایران برای ادامه هدایت ملی‌پوشان کشورمان چه خواهد بود؟ زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

منبع: میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224315

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر