1

عطایی: اشتباهات بچگانه‌ای داشتیم/ هنوز چیزی تمام نشده است

  • کد خبر : 224400
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۳۴

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: هرچند که نتیجه بازی را به کوبا واگذار کردیم، اما هنوز هیچ چیزی برای ما تمام نشده است.

 

خبرگزاری فارس: عطایی: اشتباهات بچگانه‌ای داشتیم/ هنوز چیزی تمام نشده است

به گزارش افق، تیم ملی والیبال جوانان ایران در پنجمین روز رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان از ساعت ۲۰ در شهر برنو چهارمین مسابقه خود را برابر کوبا برگزار کرد که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۲۲ بر ۲۵ ، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ ، ۲۵ بر ۱۳ و ۱۵ بر ۸  به سود کوبا خاتمه پیدا کرد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از این شکست اظهار داشت: بازی خیل سختی بود و شک نداشتیم که کارمان در این مرحله نه تنها برای ما، بلکه برای تمام تیم ها سخت است. من فکر می کنم بازیکنان ایران دو ست ابتدایی خوب بازی نکردند و تمرکز کافی نداشتند.

وی ادامه داد: در همین دو ست به حریف نزدیک هم شدیم، اما چند اشتباه خیلی بچگانه موجب شد نتیجه را واگذار کنیم و کارمان سخت شد. در ست های سوم و چهارم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم، اما در مجموع فکر می کنم که قدرت تهاجمی ما در این بازی چندان خوب نبود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: در ست پنجم حدود ۵ اشتباه داشتیم که عامل اصلی شکست ما در ست پنجم و مجموع مسابقه شد. به هر حال برای ما همه چیز تمام نشده است. این بازی برای ما به اتمام رسید و از حالا به فکر بازی های بعدی هستیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و دل مردم را شاد کنیم.

عطایی درمورد بازی دوم مرحله دوم رقابت ها برابر چین عنوان کرد: چین تیم خیلی خوبی است و در مسابقات آسیایی ما را شکست داد. آنها در بازی اول خود برابر لهستان هم خیلی خوب ظاهر شدند و با نتیجه ۳ بر ۲ باختند. هر دو تیم کار سختی دارند و قطعاً چینی ها هم مانند ما امیدوار به صعود هستند و با این نگرش وارد میدان می شوند.

وی گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا دست پر این بازی سخت را پشت سر بگذاریم و به فکر بازی آخرمان باشیم. می دانیم که کار سختی هم داریم، اما امیدوارم نتیجه بازی به صود ما رقم بخورد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان با حضور ۱۶ تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224400

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر