1

طارمی با اجازه باشگاه در حال مذاکره با تیم‌های خارجی است/ منتظر نوراللهی هستیم

  • کد خبر : 224548
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز همه تیم را در اختیار داشتیم.

برانکو ایوانکوویچ  طارمی با اجازه باشگاه در حال مذاکره با تیم‌های خارجی است/ منتظر نوراللهی هستیم

افق نیوز/ برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین عصر امروز (چهارشنبه) پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز یک بار دیگر عید فطر را به همه دوستان تبریک می‌گویم. امروز برای اولین بار ملی‌پوشان ما به تمرین اضافه شدند و همه تیم امروز حضور دارند.

 

وی افزود: کامیابی‌نیا هم امروز وضعیتش مشخص شد و ماندنی است و اولین روز باهم بودن‌مان است. تا چهارشنبه آینده در تهران حضور داریم و سپس به اردویی در کیف می‌رویم. بعد از اردو هم بازی دوستانه‌ای با استقلال در آلمان خواهیم داشت.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص دیدار با استقلال که قرار است در آلمان و پیش از آغاز لیگ برتر برگزار شود، اظهار داشت: همه چیز در حال تدارک است و فاکتورهای زیادی برای این بازی اهمیت دارد. این بازی‌ها برای باشگاه مهم است، به خصوص برای ما و می‌توانیم با این بازی‌ها آماده شویم. پس از آن هم در سوپرجام بازی داریم که در آمادگی قرار می‌گیریم و این بازی هم اهمیت خاص خودش را دارد.

 

برانکو در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره سرمربیگری علی کریمی در نفت تهران و اینکه تقابل او با کریمی در دیدار سوپرجام چگونه خواهد بود، گفت: اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم و خیلی برای او خوشحالم که دانش و تجربه‌اش را به بازیکنان جوان منتقل کند تا از آن استفاده کند. برای او به جز بازی که مقابل نفت خواهیم داشت، آرزوی موفقیت دارم.

 

وی در مورد اینکه آیا باشگاه خواسته‌های او را برآورده کرده یا نه، گفت: بله کارمان در نقل و انتقالات خوب بوده است. جای خالی داریم که برای جوان‌ها گذاشته‌ایم و در این خصوص هم بعد از تمرین فردا تصمیم می‌گیریم.

 

برانکو درباره اینکه مهدی طارمی قصد رفتن به اروپا را دارد که در تمرینات حاضر نمی‌شود و اگر این انتقال قطعی نشود آیا از تمرین آماده‌سازی پیش فصل عقب نمی‌ماند، گفت: طارمی از باشگاه اجازه گرفته که می‌تواند برود. در حال پیگیری رفتنش است و به همین دلیل اجازه نیامدن به یک بخش از تمرینات را دارد. تا قبل از رفتن به اردوی اوکراین باید ببینیم اوضاع چطور خواهد شد.

 

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سؤال که اگر رفتن طارمی قطعی نشود اجازه حضور در تمرینات را به این بازیکن خواهد داد یا نه، تصریح کرد: او بازیکن ماست. اکنون هم اجازه باشگاه را دارد که برود و می‌تواند با باشگاه‌های خارجی مذاکره کند. طبیعی است که دل‌مان می‌خواهد بماند، اما او هدف دارد و به آینده‌اش فکر می‌کند. هدف دارد و ما هم گفته‌ایم هیچ‌وقت جلوی کسی را نمی‌گیریم، اگر بخواهد پیشرفت کند. او سرخود تصمیم نگرفته و از باشگاه اجازه دارد با باشگاه‌های خارجی مذاکره کند.

 

وی درباره وضعیت احمد نوراللهی و اینکه بازگشت او به کجا رسید، گفت: جا برای نوراللهی داریم و این بازیکن باید وضعیت سربازی خودش را مشخص کند.  منتظر هستیم ببینیم چه پیش می‌آید.

 

برانکو در خصوص شرایط امید عالیشاه و مقایسه آن با نوراللهی گفت: موقعیت این دو بازیکن با یکدیگر فرق می‌کند و من چیزی درباره شرایط عالیشاه نمی‌دانم.

 

وی با اشاره به برنامه دشوار تیمش در فصل جدید عنوان کرد: برنامه سختی خواهیم داشت اما در هر جام به دنبال هدف حداکثری هستیم. می‌خواهیم در همه جام‌ها با تمام توان شرکت کنیم. هدف اول ما سوپرجام است و پس از آن به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی هستیم.

 

سرمربی پرسپولیس با اشاره به برنامه تیم ملی در راه حضور در جام جهانی و فشرده شدن بازی‌های پرسپولیس گفت: سال گذشته با ۱۳ بازیکن به میدان می‌رفتیم و دیدید که نتایج عالی کسب کردیم.

 

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا هزینه بالای تیم الاهلی عربستان در جذب بازیکن و مربی باعث نگرانی او نمی‌شود اظهار داشت: این مسائل مرا نگران نمی‌کند چون یک اتفاق طبیعی است. می‌دانستم الاهلی از یک مربی جدید استفاده خواهد کرد، ربروف یک مربی جوان است که تجربه بالایی از دوران بازیگری و حضورش در تیم ملی اوکراین به همراه دارد. او عضو نسل طلایی اوکراین در کنار بازیکنانی همچون شوچنکو بوده  و قطعاً یکی از تقویت‌های بزرگ حریف است. همچنین در عربستان مقررات را تغییر داده‌اند و می‌توانند ۶ بازیکن خارجی جذب  کنند. تیم‌های عربستانی بودجه بالایی برای خریدهای جدید صرف می‌کنند اما ما هیچ ترسی نداریم با وجود آنکه می‌دانیم کار سختی پیش‌رو خواهیم داشت.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224548

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر