1

خرید هواپیما از سوی ایرلاین‌های خصوصی بدون تحمیل بار مالی به دولت انجام شده است

  • کد خبر : 224636
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

عضو کمیسیون عمران گفت: خرید هواپیما از سوی ایرلاین‌های خصوصی اقدام مناسبی است که با رایزنی صحیح و بدون تحمیل مالی به دولت صورت گرفته است.

خرید هواپیما از سوی ایرلاین‌های داخلی بر اساس دستور کار دولت استسیدکمال‌الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خرید هواپیما از سویایرلاین‌های ایرانی از دو شرکت ایرباس و بوئینگ گفت: از آنجایی که ناوگان هوایی ما یکی از قدیمی‌ترین و کهنه‌ترین ناوگان دنیا است، نیازمند انعقاد چنین قراردادهایی بودیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان ادامه داد: خرید هواپیماهای جدید از سوی ایرلاین‌های داخلی بر اساس دستور کار دولت و وزارت راه و شهرسازی بود.

عضو کمیسیون عمران با اشاره به ورود تعدادی از این هواپیماها به ناوگان هوایی داخلی و خارجی کشور متذکر شد: خرید این هواپیماها از سویایرلاین‌های خصوصی اقدام مناسبی است که با رایزنی صحیح و بدون تحمیل مالی به دولت صورت گرفت.

وی بیان داشت: اعضای کمیسیون عمران مجلس به لحاظ ارتباط با وزارت راه و شهرسازی و برگزاری چندین جلسه با مسئولان هوایی از کم و کیف این قراردادها مطلع هستند و این اقدام را تایید و مورد حمایت قرار می‌دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر