3

در تریبون نماز جمعه جناحی حرکت نمی‌کنیم

  • کد خبر : 224902
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان این‌که «طرفدار وحدت و یکپارچگی هستیم» گفت: در تریبون نمازهای جمعه ما جناحی حرکت نمی‌کنیم و از هر مسئولی که خالصانه به مردم خدمت کند حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی در دهمین سالگرد درگذشت آیت‌الله محمدباقر امامی اظهار داشت: پر ارزشترین سرمایه انسان عمر و جوانی است که باید از آن صحیح استفاده کرد و غفلت در هر کاری باعث خسارت می شود و تمام شکست‌ها در اثر غفلت و تمام موفقیت‌ها در اثر بیداری است و داروی درد غفلت، بیداری است.
به گزارش افق نیوز، وی ادامه داد: مسئولانی که در پست‌های مهم و حساس امور کشور قرار دارند باید بیش از بقیه مسئولان بیداری و هوشیاری داشته باشند؛ زیرا پست‌های حساس هوشیاری و بیداری بیشتری می‌طلبد.
وی افزود: باید هوشمندانه و آگاهانه حرکت کنیم و تمام مردم کشور از جمله زن و مرد باید پشت سر مقام معظم رهبری با وحدت و یکپارچگی دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل و همه باید کمک کنیم تا کشور را بسازیم و از خون شهدا پاسداری کنیم و با وحدت و یکپارچگی می‌توان کشوری با کمترین مشکلات ساخت.
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تصریح کرد: باید از حاشیه سازی پرهیز کنیم و حاشیه‌سازی به معنی این است که مسائل اصلی فراموش شود و مشکلات مردم حل نشود و باید از حاشیه‌سازی‌ها که خواسته دشمن است فاصله بگیریم و مشکلات مردم را حل کنیم.
وی ادامه داد: دلسوزی‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری را باید گوش کنیم و اگر ایشان توصیه‌ای می‌کنند هم شرعا و هم قانونا باید تبعیت کنیم و امروز بیداری اسلامی از برکت انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و هدایت های مقام معظم رهبری است.
وی گفت: طرفدار وحدت و یکپارچگی هستیم و در نهاد نماز جمعه کشور ۹۰۰ امام جمعه داریم و به همه آن‌ها سفارش شده است که مواضع، توصیه و هدایت‌های مقام معظم رهبری را تقویت، حمایت و تبیین کنند و در تریبون نمازهای جمعه ما جناحی حرکت نمی‌کنیم و هر مسئولی که خالصانه به مردم خدمت می‌کند حمایتش می‌کنیم.
تقوی خاطرنشان کرد: آیت‌الله محمدباقر امامی (ره) یکی از قهرمانان میدان حق بود و ایشان بیدارگر پر تلاش و عالم ربانی و اولیاءالله بود و همه وجود خود را در خدمت به مردم و خدا صرف کرد و همه باید راه این عالم را ادامه دهیم و از پندهایی که در زمان حیات خود به جای گذاشتند استفاده کنیم.
آیت الله سید محمدباقر امامی کرونی در سال ۱۳۲۷ در تیران و کرون چشم به جهان گشود. امام جمعه سابق تیران ۲۱ خرداد ماه سال ۱۳۸۶ در سن ۵۹ سالگی پس از طی نمودن یک دوره بیماری سخت که بیش از چهار سال طول کشید، دار فانی را وداع گفته و به سرای آخرت رهسپار شد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر