0

رئیسی: عربده‌هایی که مقامات سعودی در دنیا می‌کشند از روی عجز است

  • کد خبر : 224945
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵

تولیت آستان قدس رضوی گفت: عربده‌هایی که مقامات سعودی در دنیا می‌کشند از روی عجز است. آن‌ها جرأت و توان رویاویی با ایران مقتدر را ندارند، اگر غیر از این بود لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی در دیدار جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: هرچه در این کشور، مردم احساس خدمتگزاری خالصانه و دغدغه برای گره گشایی از کارشان را در میان مسئولان ببینند، اعتمادشان به کارآمدی نظام بیشتر شده و این موضوع با امنیت ملی ما در ارتباط است.به گزارش افق نیوز، تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه تضعیف بنیه دفاعی کشور به هر شکلی و از سوی هر شخصی، اشتباهی بزرگ است، اظهار کرد: کشورما با همه تهدیداتی که وجود دارد و دشمنانی که در اطراف آن خیمه زده‌اند، از امنیتی پایدار و مستحکم برخوردار است که اگر غیر از این بود لحظه‌ای برای تهاجم به کشور درنگ نمی‌کردند.

او با تاکید بر اینکه بنیه دفاعی و موشکی ایران برای جنگیدن نیست، بلکه برای نجنگیدن است، گفت:‌ امروز ایران به لطف تلاش نیروهای گمنام عرصه دفاعی، از قدرت بازدارندگی و امنیتی بسیار خوبی برخوردار است.

رییسی تصریح کرد: این عربده‌هایی که مقامات سعودی در دنیا می‌کشند از روی عجز است. آن‌ها جرأت و توان رویاویی با ایران مقتدر را ندارند، اگر غیر از این بود لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

منبع: ایلنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=224945

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ممنون از اخبار خوبتون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر