1

کواکبیان: حمایت از دولت روحانی به مفهوم اطاعت از منویات رهبری است

  • کد خبر : 225031
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از دولت دکتر روحانی به مفهوم اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب است.

مصطفی کواکبیان عصر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام رضا (ع) به نیشابور در این شهر افزود: رهبر معظم انقلاب بارها بر کمک به دولت برای حل مشکلات تاکید کردند.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه معظم له تاکید دارند همه دست به دست هم داده و مشکلات مردم را حل کنیم، هر کس چوب لای چرخ دولت بگذارد یعنی در راستای خط رهبری قدم بر نمی دارد.
وی گفت: ما به عنوان خادمان مردم در سنگر خانه ملت قول می دهیم به دور از سلایق و جناح بندی های سیاسی همت کرده و در کنار دولت در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم.
کواکبیان افزود: امروز در منطقه پر آشوب خاورمیانه باید در سایه امنیت و اقتدار موجود در کشور بتوانیم مشکلات محرومان و مستضعفان را کاهش داده و الگوی نظام ولایی را به جهان عرضه کنیم.
وی اظهار کرد: به میزانی که عقلانیت را در کشور گسترش دهیم به حضرت امام رضا (ع) و ائمه اطهار (ع) اقتدا کرده و وصیت خاندان پیامبر (ص) را در جامعه پیاده می کنیم.
وی با اشاره به حدیثی از امام هشتم (ع) مبنی بر اینکه ‘دوست هر کس عقل او و دشمن هر کس نادانی و جهالت اوست’ گفت: اگر بخواهیم آگاهی مردم را نادیده گرفته و اجازه ندهیم مردم به آگاهی برسند بر خلاف سخنان حضرت امام رضا (ع) عمل کرده ایم.
این نماینده مجلس افزود: حمله داعش به مسلمانان به این دلیل است که مخالف آگاهی، دانش و بینش است و ذهن جوانان را شست و شو داده و عقل و منطق را از آنان می گیرد.
وی اظهار کرد: داعشی ها را نه مسلمان، نه سنی و نه شیعه می دانیم زیرا هیچ بویی از انسانیت نبرده اند.
وی گفت: سلفی ها با شیعه مخالف هستند اما آنها را کافر نمی دانند اما وهابی ها در عین مخالفت با شیعه، آنها را کافر می دانند و بدتر از این ۲ گروه تکفیری ها هستند که مخالف شیعه بوده و آنان را کافر دانسته و قتل و خون شیعه را نیز مباح و ضامن به بهشت رفتن خود می دانند.
کواکبیان افزود: داعشی ها بدتر از این سه گروه بوده و علاوه بر همه اینها و واجب القتل دانستن شیعیان معتقدند هر حکومتی که تداوم بخش راه حضرت امام علی (ع) و خاندان ایشان باشد باید براندازی شود.
وی ادامه داد: افتخار ما این است که شیعه و پیرو ولایت حضرت علی (ع) و خاندان آن حضرت هستیم و به گفته حضرت امام رضا (ع) قرار گرفتن در حصار و دژ محکم و در امان ماندن از عذاب شروطی دارد که شرط اصلی آن تبعیت و اطاعت از خاندان عصمت و طهارت (ع) است.
وی اظهار کرد: نظام ولایت فقیه تداوم بخش راه ائمه معصومین (ع) است و باید به اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب افتخار کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=225031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر