2

با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به دنبال این هستیم فقر تغذیه، ایمنی و ترس از درآمدزایی در آینده را برطرف کنیم

  • کد خبر : 226049
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

سیاست‌های ما بر خروج خانواده های کم‌درآمد و مددجویان کمیته امداد از پوشش این نهادها است که این موضوع در سامانه رفاهی نیز دنبال می‌شود. 

علی ربیعی در مراسم واگذاری ۵ هزار دستگاه وانت به مددجویان کمیته امداد گفت: همزیستی مبارزه با فقر را دنبال می‌کنیم و مهمترین سیاست رفاهی دولت، توانمندسازی نیازمندان است.

وی ادامه داد:‌ برخلاف سنت گذشته و پیشگیری از مانده و رسوب به این سمت خواهیم رفت که اصلاً فقر مطلق در دولت دوازدهم وجود نخواهد داشت.

ربیعی گفت: بنای ما در سیاست‌های آینده دولت این است که کارها را به ان‌جی‌اوها، نهادهای مدنی و سازمان‌های بزرگ بسپاریم.

وزیر رفاه با بیان اینکه نماد همدلی شکل گرفته بین نهادهای حمایتی، در واگذاری این خودروها دانست و گفت:‌ ما این ۵ هزار خودرو را شغل نمی‌دانیم بلکه از یک مدل همکاری رونمایی کرده‌ایم. این تفاهم‌نامه به سیاست توانمندسازی، اشتغال و به شبکه توزیع محصولات روستایی کمک کرده است، چرا که بحث زنجیره تولیدات روستایی، بحث لجستیک آن بوده که از برنامه‌های ما رفع این موضوع است.

وی ادامه داد: به طور قطع، سیاست مبارزه با فقر در دولت دوازدهم سیاست اصلی حوزه رفاه خواهد بود و با برنامه‌هایی که داشته‌ایم توانسته‌ایم فقر مسکن، آموزش و درمان را حل کنیم.

وزیر رفاه ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به دنبال این هستیم فقر تغذیه، ایمنی و ترس از درآمدزایی در آینده را برطرف کنیم.

ربیعی در حاشیه این مراسم گفت: در کل کشور سیاست‌های رفاهی برای توانمندسازی و خروج مددجویان نیازمند ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد:‌ در برنامه اشتغالزایی ۱۰ هزار میلیارد تومان دیده شده که ۵ هزار میلیارد آن از صندوق توسعه و ۵ هزار از صندوق کارآفرین امید تأمین می‌شود و کارمزد آن به طور متوسط ۹ درصد پیش‌بینی شده است.

وزیر رفاه گفت: سیاست‌های ما بر خروج خانواده های کم‌درآمد و مددجویان کمیته امداد از پوشش این نهادها است که این موضوع در سامانه رفاهی نیز دنبال می‌شود.

افق نیوز/

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226049

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. امیدوارم بودجه اشتغال زایی بیشتر بشه و شفاف سازی بشه که این بودجه ها دقیقا در کجا سرمایه گذاری میشن ، مرسی از اطلاع رسانیتون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر