1

طرح استیضاح ترامپ رسما به کنگره ارائه شد

  • کد خبر : 226221
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۰۹

اکنون پس از سپری شدن یک ماه از این طرح پیشنهادی، این عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا طرح استیضاح ترامپ را به دلیل «ممانعت او از تحقیقات در مورد مداخله روسیه در انتخابات»، رسما به کنگره ارائه کرد.

یک ماه پیش «برد شرمن» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از کالیفرنیا، پیش نویس طرحی را برای  استیضاح ترامپ را مطرح و پیشنهاد کرده بود.
به گزارش تابناک،اکنون پس از سپری شدن یک ماه از این طرح پیشنهادی، این عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا طرح استیضاح ترامپ را به دلیل «ممانعت او از تحقیقات در مورد مداخله روسیه در انتخابات»، رسما به کنگره ارائه کرد.
شرمن روز ۱۲ ژوئن(۲۲ خرداد)  با صدور پیش نویس یک استیضاح، اعلام کرد که دونالد ترامپ به خاطر ممانعت از تحقیقات عادلانه دادگاه فدرال درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده و چندین جرم دیگر باید استیضاح شود.
 

در پیش نویس طرح استیضاح آمده است که رئیس جمهوری بارها قانون اساسی ایالات متحده را نقض کرده و جرم های زیادی را بر خلاق قوانین این کشور انجام داده است و به همین دلیل برای پیگیری تحقیقات قضایی عادلانه وی باید استیضاح شود.
 در همین زمینه، پایگاه آمریکایی هیل نوشت که با توجه به اکثریت جمهوری‌خواهان در مجلسین آمریکا، بعید است این طرح موفق شود، اما می‌تواند راه را برای تلاش‌های بعدی باز کند.
 تا کنون جمعی از نزدیکترین مشاوران و اعضای کابینه ترامپ از جمله “مایکل فلین” مشاور مستعفی امنیت ملی کابینه ترامپ به خاطر پرونده جنجالی مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مجبور به استعفا از مقام خود شده اند؛
همچنین جارد کوشنر داماد ترامپ و مشاور ارشد کاخ سفید نیز اتهامات مشابهی درباره ارتباطات پشت پرده مالی و تجاری با روسیه دارد و حالا با مطرح شدن اتهام مبادله اطلاعات زیان بار درباره هیلاری کلینتون بین “دونالد جونیوز ترامپ ” و یک وکیل روسی درست دو هفته مانده به احراز نامزدی نهایی حزب جمهوریخواه از سوی ترامپ، دایره اتهامات به نزدیکترین اعضای خانواده ترامپ رسیده است.
 در صورت انتشار جزییات بیشتر و ارایه شواهد و مدارکی مبنی بر اطلاع کامل ترامپ از ماجراهای مربوط به ارتباطات اعضای حلقه اصلی مشاوران و خانواده اش با موضوع اطلاعات مخرب ارایه شده از سوی محافل روسی درباره هیلاری کلینتون ، موضوع استیضاح رییس جمهور آمریکا به خاطر انجام یک “جرم فدرال محرز”، احتمالی بسیار قوی خواهد بود.
 تا کنون تنها مساله ای که اتهامات را از شخص ترامپ دور کرده بود، نبود مدارکی متقن و قوی درباره اطلاع او از روند رایزنی های پشت پرده اعضای کمپین انتخاباتی او با محافلی در روسیه بوده است و در صورت پیدا شدن چنین مدرکی، با توجه به مواضع تمجید آمیز او درباره رهبر روسیه و نیز ارتباطات مالی و تجاری گذشته او با شرکایی تجاری در روسیه ، تئوری توطئه درباره “اسب تروا” بسیار بیش از گذشته تقویت خواهد شد و گریبان ترامپ را خواهد گرفت.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226221

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر