1

واکنش وزیر کار به قتل آتنا

  • کد خبر : 226225
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۱۵

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه مرگ «آتنا» همه ما را تکان داد، گفت: بهزیستی باید در این رابطه معماری روانی و اجتماعی جامعه را بررسی کند.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه مرگ «آتنا» همه ما را تکان داد، گفت: بهزیستی باید در این رابطه معماری روانی و اجتماعی جامعه را بررسی کند.

به گزارش مهر، علی ربیعی عصر چهارشنبه در نشست مدیران بهزیستی کشور با بیان اینکه بهزیستی به مجموعه ای کارآمد تبدیل شده و کسی نمی تواند بهزیستی را انکار کند، اظهار داشت: اهمیت سیاست رفاهی بر کسی پوشیده نیست و هیچ برنامه توسعه ای بدون سیاست اجتماعی نتیجه ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به تور حمایتی و سازمان های حمایتی داریم، گفت: سیاست های فرهنگی و اجتماعی، عدم امنیت اجتماعی و … به بهزیستی بر می گردد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه در بهزیستی با پیچیدگی خاصی روبرو هستیم، بیان داشت: پروژه های اجتماعی باید در کشور عملیاتی شوند چرا که ذی نفعان فراوانی دارند.
وی با اشاره به برنامه ششم بیان داشت: این برنامه یکی از برنامه های بی نظیر است که باید H موزش ا d ن برنامه برای مدیران بهزیستی در دستور کار قرار گیرد.
ربیعی با تاکید بر استراتژی کار علمی در بهزیستی بیان داشت: سازمان بهزیستی غیر سیاسی است و همه اقشار اجتماعی باید در آن حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه مردم نمره بسیار بالایی به بهزیستی می دهند، گفت: باید بهزیستی چالاک مدنظر قرار گیرد و ایجاد بهزیستی خانه محور و جامعه محور در دستور کار قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ضرورت ایجاد بهزیستی مهربان و با حوصله در کشور گفت: ذات بهزیستی با مهربانی گره خورده است.
ربیعی بیان داشت: تولید دانش داخلی در بهزیستی کم است و این در حالی است که ظرفیت های فراوانی در بهزیستی وجود دارد.

وی با اشاره به بحث سلامت اجتماعی، روانی و جسمی در جامعه بیان داشت: خوشبختانه مفهوم سلامت اجتماعی در کشور محقق شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ضرورت جذب مشارکت اجتماعی بیان داشت: لبخند و مهر در بهزیستی داشته باشیم و بهزیستی تنها مبتنی بر مسائل مالی نباشد.
ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مرگ «آتنا» گفت: مرگ آتنا همه ما را تکان داد.
وی با اشاره به رخ دادن این اتفاق مشابه برای «ستایش» در سال های گذشته گفت: در این رابطه باید دید که چگونه کسی که دچار ناامنی روانی و اجتماعی می شود را آموزش داد و باید بررسی شود که چرا اینگونه اتفاقی رخ داده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه خانواده ها باید آکاهی پیدا کنند تا دیگر «آتنا» و «ستایش» هایی را نداشته باشیم، افزود : در این رابطه بهزیستی باید ورود پیدا کند و معماری روانی و اجتماعی جامعه را بررسی کند
ربیعی بیان داشت: در این رابطه باید پروژه مطالعاتی از سوی بهزیستی و راهکارهای لازم در دستور کار قرار گیرد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226225

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر