3

مرادی، کریمی و صداقت طلایی شدند، نیکوهمت نقره گرفت/ ۴ مدال حاصل تلاش کومیته‌کاهای دختر

  • کد خبر : 226291
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹

تیم ملی کومیته جوانان پسر در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا به ۳ مدال طلا و یک نقره دست یافت و تیم کومیته جوانان دختر تیم ایران نیز ۴ مدال کسب کرد.

ت

به گزارش افق نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در نخستین روز از رقابت های کاراته قهرمانی آسیا که در آستانه قزاقستان برگزار شد، در وزن ۶۱-کیلوگرم جوانان، محمدرضا مرادی برابر قزاقستان با نتیجه ۲۲ بر صفر، چین تایپه ۳ بر صفر و چین ۳ بر صفر برد و راهی دیدار پایانی شد. مرادی در فینال نماینده کشور میزبان را ۳ بر یک از پیش رو برداشت و طلا گرفت.

در وزن ۶۸-کیلوگرم جوانان، سیدعلی کریمی با غلبه بر ژاپن ۶ بر صفر، قزاقستان ۶ بر۳، ازبکستان ۳بر صفر، راهی دیدار فینال شد. کریمی در فینال با شکست دادن حریفی از چین تایپه با نتیجه یک بر صفر مدال طلای رقابت های آسیایی را کسب کرد.

در وزن ۷۶-کیلوگرم جوانان، باربد صداقت با برتری برابر نمایندگان قرقیزستان، عربستان و مالزی به فینال مسابقات این وزن راه پیدا کرد.اودر فینال ۳ بر یک از سد کاراته کای قزاقستانی گذشت و قهرمان شد.

در وزن ۷۶+کیلوگرم جوانان، مجید نیکوهمت با نتیجه ۶ بر صفر هند را برد و سپس چین تایپه را ۹ بر صفر مغلوب کرد و به فینال راه یافت. او در فینال به مصاف نماینده قزاقستان رفت و ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و نایب قهرمان شد.

علیرضا علیزاده کاراته کا وزن ۵۵-کیلوگرم در مبارزه نخست برابر نماینده امارات مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

همچنین در پایان رقابت های کومیته جوانان دختر تیم ایران به یک طلا، ۲ نقره و یک برنز دست یافت.

در وزن ۴۸-کیلوگرم جوانان، لیلا برجعلی با نتیجه ۱۰ بر صفر نماینده هنگ کنگ را برد و سپس ازبکستان را ۴ بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. برجعلی در فینال برابر نماینده کشور ژاپن قرار گرفت و ۴ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و نقره گرفت.

در وزن ۵۳-کیلوگرم جوانان، فاطمه سعادتی حریف هندی را ۵ بر صفر برد، تاجیکستان را ۹ بر صفر شکست داد. در سومین مبارزه برابر ویتنام پس از تساوی یک بر یک با رای داوران برنده شد و به دیدار فینال رسید. او در فینال بر نماینده ژاپن غلبه کردو مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن ۵۹-کیلوگرم جوانان، مبینا حیدری نماینده چین تایپه را ۶ بر ۲ برد، مقابل قزاقستان ۲ بر یک باخت و در رپه شارژ ۷ بر صفر به برتری رسید و برنز گرفت.

در وزن ۵۹+کیلوگرم جوانان، مینا یوسفی ابتدا نماینده تایلند را پس از تساوی یک بر یک با رای داوران از پیش رو برداشت و سپس موفق شد حریفی از چین را ۳ بر صفر شکست دهد و راهی فینال شود. یوسفی در فینال برابر نماینده کشور میزبان ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

در این رقابت ها ۶۶۰ کاراته کا از ۲۷ کشور شرکت دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر