1

شبکه خبری فاکس: اوباما زمینه ورود وکیل روسی به آمریکا را فراهم کرد

  • کد خبر : 226363
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹

شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد: مسئولان دولت اوباما برغم آنکه با صدور روادید برای ورود وکیل روسی به خاک آمریکا مخالفت کرده بودند اما بطور موقت به او اجازه اقامت در این کشور را دادند تا امکان دیدار پسر ترامپ با ناتالیا وسلنیتسکایا فراهم شود.

شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا روز پنجشنبه درگزارشی نوشت: خانم وسلنیتسکایا وکیل روسی که گفته می شود با دادن وعده اطلاعات مخرب در مورد هیلاری کلینتون و کمک به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری این کشور با پسر ترامپ دیدار و گفت وگو کرد، در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ از دولت آمریکا در خواست روادید ورود به این کشور را کرد اما با این درخواست مخالفت شده بود.
به ادعای این نشریه با دخالت مسئولان دولت اوباما، رییس جمهوری پیشین آمریکا به این وکیل اجازه داده شده است تا از اکتبر آن سال تا ژانویه سال ۲۰۱۶ در این کشور بماند و همین مجوز امکان، دیدار میان او و پسر ترامپ را فراهم کرد.
با توجه به اینکه طبق گزارش نیویورک تایمز این دیدار در روز ۹ ژوئن سال ۲۰۱۶ اتفاق افتاده است، هنوز روشن نیست که این خانم بعد از انقضای مهلت اقامتش در ژانویه سال ۲۰۱۶، آیا در این کشور اقامت قانونی داشته است یا خیر؟
انعکاس این خبر در شرایطی که موضوع دیدار پسر ترامپ با این وکیل روسی که گفته می شود ارتباط تنگاتنگی با دولت روسیه داشته؛ محور اصلی گفت وگو های مربوط به تبانی ترامپ با مقامات کرمیلین است، به نظر می رسد که طرح این موضوع آن هم از سوی یک شبکه خبری حامی محافظه کاران آمریکایی، تلاشی برای انحراف اذهان عمومی نسبت به افشاگری های مربوط به این دیدار باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226363

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر