نجمه خدمتی ملی پوش تیم ملی تیراندازی کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا درباره تاثیرات برجام اظهار داشت: پیش از برجام ما شرایط تمرینی سختی را به لحاظ تجهیزات و به ویژه فشنگ داشتیم که این مشکل بعد از برجام حدودا مرتفع شد. در رشته هایی مانند تیراندازی بعد از مسابقات بین المللی بزرگ مانند المپیک و مسابقات جهانی بسیار از قوانین تغییر می کند و البته در کنار آن تجهیزات نیز نو و بروز می شود. به شخصه پیش از برجام علی رغم داشتن تفنگ شخصی اما فشنگ کافی برای تمرین نداشتم اما پس از برجام این مشکل جدی حل شد و ما تاثیرات آن را در نتیجه گیری نیز مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: من از سیاست سر رشته ندارم اما تاثیر این توافق را حداقل در حوزه ورزش تیراندازی کشور به صورت ملموسی احساس کردم و این توافق در روند ورزشی من به شخصه آنگونه که توضیح دادم تاثیرگذار بود. فکر می کنم برجام اگرچه یک توافق سیاسی بود اما در ورزش هم تاثیرات خوبی برجای گذاشت.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی  به انتخاب دادگر به عنوان رئیس جدید فدراسیون اشاره کرد و افزود: تا به حال با آقای دادگر کار نکرده ام اما امیدوارم ایشان در کارشان موفق باشند. بی تردید تیراندازی ایران می تواند در میادین بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد اما مشکلاتی هم وجود دارد که باید هر چه زودتر مرتفع شود.