1

پرونده دیدار پسر ترامپ با وکیل روس ابعاد جدیدی به خود گرفت

  • کد خبر : 226430
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

شبکه تلویزیونی «اِن‌بی‌سی» با اعلام نقش‌آفرینی یک مأمور امنیتی شوروی سابق در جریان دیدار پسر ترامپ با وکیل روس، به این ماجرا ابعاد تازه‌ای بخشید.

دونالد ترامپ جونیور

به گزارش خبرگزاری مهر، «بی‌بی‌سی» به نقل از شبکه تلویزیونی «اِن‌بی‌سی» در خبری اعلام کرد: در ملاقات پسر ترامپ با وکیل روس یک مأمورامنیتی شوروی سابق  نیز حضور داشت.

شبکه خبری «اِن‌بی‌سی» آمریکا امروز از ملاقات «دونالد ترامپ جونیور» پسر رئیس جمهور این کشور با یکی از ماموران امنیتی شوروی سابق در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در ژوئن سال ۲۰۱۶ میلادی خبر داده است.

لازم به ذکر است، تعدادی از سناتورهای جمهوری‌خواه و دموکرات در کمیته اطلاعاتی ۲ روز پیش اعلام کردند که خواستار گفتگو با «دونالد ترامپ جونیور» پسر ارشد رئیس جمهور کشورشان شده‌اند؛ این در حالیست که وی نیز با انتشار پیامی در توئیتر خود گفته است: خوشحال خواهم شد که برای ارائه اطلاعاتی که دارم با کمیته مذکور همکاری کنم.

«مارک وارنر» نایب‌رئیس کمیته اطلاعاتی سنا و نیز «سوزان کالینس» سناتور جمهوری‌خواه و یکی از اعضای کمیته مذکور از جمله کسانی هستند که خواهان حضور پسر ارشد ترامپ در برابر این کمیته و پاسخ‌گویی به پرسش‌های آنان شده‌اند.

به ادعای سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، روسیه در ورای حملات هکری در طول مبارزات انتخاباتی سال گذشته در آمریکا بوده لذا این سازمان ها معتقدند که مسکو با این کار می‌خواسته در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری به سود دونالد ترامپ تاثیر بگذارد.

در حال حاضر کمیته‌های کنگره و یک دادستان ویژه که از سوی وزارت دادگستری آمریکا منصوب شده، سرگرم تحقیق درباره احتمال تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه علیه هیلاری کلینتون هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226430

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر