2

دولت اقدامات ویژه ای برای بهبود وضعیت اقتصادی و کنترل تورم انجام داد

  • کد خبر : 226556
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون در شرایط بسیار حساسی قرار داریم که باید از این برهه با موفقیت عبور کنیم، گفت: دولت در ۴ ساله گذشته اقدامات ویژه ای در خصوص ارتقا وضعیت اقتصادی کشور و کنترل تورم داشته است.

به گزارش ایرنا، عزیز اکبریان در همایش اصناف، صنعت و معدن که عصر شنبه در سالن همایش سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز برگزار شد، با بیان اینکه خروج از رکود باید به صورت اصولی انجام گیرد، گفت: این امر با حرکت به سوی سرمایه گذاری امکان پذیر می شود و در این رابطه حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی ضرورت دارد.
وی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد از درآمد کشور به صندوق توسعه ملی برای کمک به بخش خصوصی در نظر گرفته شده افزود: ۵۰ درصد مشکلات بانکی به خودمان باز می گرد و تنها ۵۰ درصد دیگر به سبب تحریم های اعمالی است، افزود: بحث اصلاح سیستم بانکی در مجلس شورای اسلامی مطرح است.
اکبریان اضافه کرد: اصلاح قانون مالیات ها را از دیگر موارد حایز اهمیت است چراکه فشار مالیاتی به تولیدکنندگان زیاد است، رونق اقتصادی با فشار مالیاتی امکان پذیر نیست اما بدون شک باید مانع از فرارهای مالیاتی شد.
رئیس کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر اینکه البرز دارای ظرفیت های بی بدیلی در بخش صنعت و اصناف است افزود: بر این اساس تجلیل از تولیدکنندگان و اصناف برتر امری ضروری است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر