1

ترامپ خطاب به می: تا از یک استقبال گرم مطمئن نباشم به انگلیس نمی‌آیم

  • کد خبر : 226594
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا براساس گزارش یک رسانه انگلیسی به ترزا می، نخست وزیر انگلیس تصریح کرده تا زمانی که از یک “استقبال گرم” در جریان سفرش به انگلیس اطمینان حاصل نکند این سفر را انجام نخواهد داد.

به گزارش افق نیوز به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، نشریه سان انگلیس امروز (یکشنبه) گزارش داد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با ترزا می، نخست وزیر انگلیس از بابت عدم برخورداری از “پوشش خبری بسیار خوب” از او در میان رسانه‌های انگلیسی گلایه کرده و از ترزا می خواسته که این وضعیت را برای او “درست کند”.
ماه گذشته میلادی گزارش شده بود که دونالد ترامپ به ترزا می اطلاع داده نمی‌خواهد سفر رسمی خود به انگلیس را در صورت مواجه شدن با اعتراضات گسترده علیه خود انجام دهد.

نشریه سان گزارش داد: محتوای مکالمه تلفنی ترامپ و ترزا می را به دست آورده که در آن ترامپ گفته است: اخیرا از من پوشش خبری خیلی خوبی در انگلیس به عمل نیامد.

ترزا می در پاسخ گفت: شما می‌دانید که مطبوعات انگلیسی چگونه هستند.

ترامپ نیز گفت: من همچنان می‌خواهم که به کشورتان بیایم اما عجله‌ای ندارم. اگر شما بتوانید این وضعیت را برای من درست کنید این باعث آسان تر شدن خیلی چیزها خواهد شد. زمانی که من بدانم قرار است از پذیرایی بهتری برخوردار شوم به انگلیس خواهم آمد اما قبل از آن خیر.

این در حالی است که برای سفر رسمی دونالد ترامپ به انگلیس هنوز تاریخ قطعی تعیین نشده و انتظار می‌رود که این سفر در سال جاری میلادی انجام شود اما گمانه‌زنی‌هایی درباره امکان به تعویق افتادن این سفر به سال آینده میلادی مطرح شده است.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226594

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر