2

«فرهاد رهبر» می‌تواند در ارتقای سطح علمی و تعالی فرهنگی دانشگاه آزاد موفق باشد

  • کد خبر : 226630
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴

دبیرکل کانون دانشگاهیان گفت: ریاست دانشگاه تهران، معاونت رئیس جمهور و روحیه انقلابی و پرکار با تعاملات مثبت از «فرهاد رهبر» چهره‌ای ارائه کرده است که بسیار بهتر از قبل می‌تواند در جهت ارتقای سطح علمی و تعالی فرهنگی دانشگاه موفق باشد.

 

خبرگزاری فارس: «فرهاد رهبر» می‌تواند در ارتقای سطح علمی و تعالی فرهنگی دانشگاه آزاد موفق باشد/ تبریک به رئیس و اعضای هیات امنای دانشگاه

سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به انتخاب فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد گفت: انتخاب مناسبی صورت گرفت و موجب امیدواری شد که شاهد تحول و اقدامات ارزشمند در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

وزیر اسبق ارشاد ادامه داد: دانشگاه آزاد ابردانشگاهی است که به اندازه جمعیت بعضی کشورها دانشجو دارد و شخصیتی می‌تواند ریاست آن رابه عهده گیرد که از توان مدیریتی بالا، تخصص و تجربه کافی و تعهد لازم برخوردار باشد. خوشبختانه این ویژگی‌ها در دکتر رهبر جمع است.

وی تاکید کرد: سال‌ها ریاست دانشگاه تهران که دانشگاه مادر و الگویی برای دانشگاه‌های کشور است و نیز معاونت رئیس جمهور و روحیه انقلابی و پرکاری و تعاملات مثبت از وی چهره‌ای ارائه کرده که به نظر می‌رسد بسیار بهتر از قبل می‌تواند در جهت ارتقاء سطح علمی و تعالی فرهنگی دانشگاه موفق باشد.

حسینی در خاتمه به رئیس و اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد بخاطر انتخاب فرهاد رهبر تبریک گفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226630

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر