1

یادداشت آ.اس به مناسبت تولد ۲۸ سالگی گرت بیل

  • کد خبر : 226640
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید هنوز قادر به ارائه توانایی های خود در برنابئو نبوده است.

به گزارش “ورزش سه”، گرت بیل که امروز ۲۸ ساله شد، برای پنجمین سال متوالی در ترکیب رئال مادرید به میدان خواهد رفت اما از زمان انتقال این ستاره ولزی از سال ۲۰۱۳، او تنها در ۵۶ درصد بازی های رئال قادر به بازی کردن بوده و باقی را به علت مصدومیت از دست داده است.

این ستاره ولزی دیگر یک استعداد بالقوه نیست اما هنوز هم می تواند چیزی برای اثبات کردن خودش ارائه دهد. اگرچه این ستاره تند و تیز روزهای خاطره انگیزی همانند جا گذاشتن مارک بارترا و به ثمر رساندن گل سرنوشت ساز فینال کوپا برابر بارسا را نیز در کارنامه دارد، اما ثبت ۱۷ مصدومیت از زمان ورود به برنابئو که ۱۲ تای آن از ناحیه مچ پا بوده، خاطرات تلخی را از گرت بیل در اذهان به ثبت رسانده است.

۴ فصل قبل، پرز با مبلغ ۱۰۱ میلیون یورو گرت بیل را به عنوان رقیب جدیدی برای مسی و رونالدو در راه کسب توپ طلا به خدمت گرفت اما این بازیکن تا به حال حتی کیفیتی نزدیک به بردن این جایزه نیز از خود ارائه نداده و از زمان حضور خود در ترکیب، تنها در ۱۰ درصد گلهای تیمش تاثیرگذار بوده و به عنوان مثال این رقم در مورد رونالدو ۳۲ درصد است.

مدتی قبل نشریه آ.اس در یک نطرسنجی از هواداران رئال خواست نظر بدهند که بهتر است کدام ستاره از این تیم جدا شده تا امباپه راهی برنابئو شود که ۴۳ درصد طرفداران، نام گرت بیل را به زبان آوردند.

پس حالا این ستاره ۲۸ ساله یک فصل دیگر زمان دارد تا خود را ثابت کرده و نشان دهد از ۳ بازیکن دیگر (رونالدو، بنزما و امباپه) ضعیف تر نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226640

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر