2

چلسی برای جذب جانشین کاستا، عجله نمی کند

  • کد خبر : 226770
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۲۴

وبسایت نود

به گزارش  افق نیوز، تلگراف در جدیدترین گزارش خود نوشته است چلسی در جذب جانشین دیگو کاستا، عجله نخواهد کرد و در حال بررسی گزینه های مختلف است. خیلی زود بعد از پایان فصل قبل مشخص شد که کاستا در برنامه های فصل آینده کونته جایی ندارد و باید به دنبال تیمی جدید برای خود باشد. در حالی که چلسی تصور می کرد به جذب لوکاکو نزدیک است ولی این مهاجم بلژیکی در نهایت سر از یونایتد در آورد و حالا آبی های لندن در حال جستجو برای گزینه های دیگری هستند.

طبق اعلام این رسانه، گزینه های مختلفی مدنظر کونته است؛ موراتا، بلوتی، اوبامیانگ، سانچز و حتی آگوئرو. اما هر یک از این گزینه ها، سختی های خاص خود را دارند. موراتا که فصل قبل هم مورد توجه کونته بود، در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار داشت ولی رئال مادرید برای فروش مهاجم خود مبلغ بالایی را می خواهد و این موضوع در مورد چلسی هم صدق خواهد کرد.

تورینیو هم اعلام کرده برای فروش بلوتی، مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن را می خواهد، یعنی چلسی برای خرید این مهاجم باید ۱۰۰ میلیون یورو بپردازد. اگرچه اوبامیانگ هم در دسترس است و جز میلان و تیم های چینی، مشتری دیگری ندارد ولی دورتموند برای فروش او اولتیماتوم داده است.

دیگر گزینه ها هم مانند سانچز و آگوئرو، فعلاً خیلی سخت جلوه می کنند. منچسترسیتی که صریحاً اعلام کرده قصدی برای فروش آگوئرو ندارد، آرسنال هم حتی در صورت جدایی سانچز، بعید است بگذارد این ستاره شیلیایی راهی تیم رقیب و همشهری شود.

در چنین شرایطی کونته همچنان در حال ارزیابی گزینه های مختلف است تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرد

وبسایت نود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226770

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر