1

صرفه جویی در زمان با سیمرغ ۲۴

  • کد خبر : 226788
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۵۹

در دنیای پیشرفته امروز که با رشد سریع تکنولوژی همراه است تنها چیزی که قابل داد و ستد نیست زمان است. شاید به همین خاطر است که میگویند “وقت طلاست”.

قطعا شما این مساله را میدانید با تغییری که در سبک زندگی انسان امروز به وجود آمده است با استفاده از مسافرت های هوایی در زمان خود بسیار صرفه جویی می کند. نکته ای که در این میان مطرح می گردد مدت زمانی است که صرف کارهای پیش از سفر خود می کند؛ یعنی کارهایی از قبیل تهیه اسباب سفر، خرید بلیط و اموری از این دست. به طور مثال در فرآیند تهیه بلیط هواپیما از آژانس های مسافرتی و مراکز فروش بلیط با احتساب ترافیک، شلوغی و آلودگی و… زمان و انرژی زیادی از شما گرفته می شود و همچنین به علت محدود بودن گزینه های انتخابی، همیشه سفر آن چیزی که مد نظر شماست نمی شود. یعنی شما به آژانس مسافرتی می روید و بدون دیدن گزینه های موجود پیشنهاد مشاور فروش را قبول می کنید در حالیکه ممکن است این پیشنهاد کامل نباشد.

شاید با خود فکر کنید که چگونه میتوان این امر را تحقق بخشید و راحتی و آسایش را به دست آورد؟ سوال دیگر این است که با توجه به تعدد سایت های فروش بلیط بهترین گزینه انتخابی کدام است و چگونه می توان بهترین و معقول ترین انتخاب را داشت؟ و سوالاتی از این دست که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول نماید.

امروز میخواهیم سایتی را به شما معرفی کنیم که به وسیله آن بهترین انتخاب ممکن پیش روی شماست. ما با سیمرغ ۲۴ به شما پیشنهاداتی می دهیم که هم در زمان و هم در هزینه بیشترین صرفه جویی را داشته باشید. سامانه خرید بلیط سیمرغ ۲۴ با ارائه بهترین و ارزان ترین بلیط هواپیما، این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر مکان که هستید با صرف کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان بهترین سرویس های هوایی را در اختیار داشته باشید.

نکته دیگر در رابطه با این سایت ساعات پروازی موجود است. یعنی اگر شما به سراغ خریدهای آنلاین بروید این امکان برایتان فراهم است تا با بررسی جزییات، ساعت پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید و در زمانی که مدنظر خودتان است به مقصد برسید. این چیزی است که در فروش سنتی بلیط برایتان فراهم نیست و معمولا حق انتخاب با فروشنده است که شاید گاهی هم به فکر منافع خود باشد تا راحتی شما!

سیمرغ ۲۴ تنها یک سامانه فروش بلیط هواپیمایی نیست. ما در سایت برای شما به روز ترین اخبار و جدیدترین مقالات در زمینه گردشگری و هواپیمایی را فراهم کرده ایم تا با دنبال کردن آن ها اطلاعات کافی و مورد نیاز خود را کسب نمایید. سیمرغ ۲۴ با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته در کنار شماست تا بهترین مشاوره ها را در زمینه خرید بلیط هواپیما به شما ارائه دهد و بدین ترتیب در زمان شما صرفه جویی گردد. این تیم حرفه ای با دراختیار گذاشتن راهنمایی های مختلف رویاهای سفر شما را به واقعیت تبدیل می کند تا اوقات لذت بخشی را تجربه نمایید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226788

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر