1

مشکلات مملکت به گونه‌ای است که مسائل جناحی و سیاسی فرع محسوب می‌شود

  • کد خبر : 226890
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مشکلات مملکت به گونه‌ای است که نیاز به افراد کارآمد دارد و در این میان مسائل جناحی و سیاسی، قومی و قبیله‌ای و جنسیتی موضوعات فرعی قضیه محسوب می‌شوند.

 

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جلسات فراکسیون متبوعش درباره کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: ما در فراکسیون امید به هیچ عنوان گزینه معرفی نمی‌کنیم.

وی با اشاره به آخرین اظهارات خود درباره نگرانی از تیم اقتصادی انتخاب شده برای دولت دوازدهم، افزود: ما این موضوع را تأیید می‌‌کنیم و واقعاً نگران تیم اقتصادی جدید هستیم که در جلسه امروز فراکسیون امید با رئیس جمهور حتماً این موضوع را مطرح می‌کنیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: نگرانی ما درباره مجموعه ترکیب کابینه است چرا که ما دلمان می‌خواهد یک کابینه کارآمد و فراگیر در دولت باشد؛ در حقیقت ما به دنبال این نیستیم که همه اعضای کابینه اصلاح‌طلب باشند، ما می‌خواهیم که اصولگرایان و حتی رقبا هم سهمی داشته باشند و در مجموع افراد کارآمد در کابینه دولت آینده حضور داشته باشند.

حضرتی ادامه داد: مشکلات مملکت به گونه‌ای است که نیاز به افراد کارآمد دارد و در این میان مسائل جناحی و سیاسی، قومی و قبیله‌ای و جنسیتی ضمن اینکه باید لحاظ شوند اما موضوعات فرعی قضیه است، اصل مسأله کارآمدی است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امکان دارد خانمی باشد که از بسیاری از آقایان کارآمدتر باشد و بهترین وزارتخانه را به وی دهند؛ بنابراین کارآمدی و انگیزه‌مند بودن افراد در این میان مهم است که چقدر و با چه توانی می‌خواهند کار کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که تغییرات احتمالی کابینه دولت دوازدهم به چه صورت خواهد بود و کدام یک از وزرا تغییر خواهند کرد، گفت: اگر اجازه دهید به همین مقدار بسنده کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر