1

گواردیولا: آگرو بازیکن منچستر سیتی است و جایی نمی رود

  • کد خبر : 226930
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۲۹

سرمربی سابق بارسلونا اعلام کرد سرخیو آگرو سیتی را ترک نخواهد کرد و اطمینان داد که کلودیو براوو نیز در سیتی به کارش ادامه خواهد داد.

 

به گزارش وبسایت نود، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر این که چلسی در پی به خدمت گرفتن آگرو است منتشر شد با این وجود پپ گواردیولا اعلام کرد هرگز به فروش این مهاجم آرژانتینی فکر نخواهد کرد. او همچنین در کنفرانس مطبوعاتی که داشت اعلام کرد هیچ توافقی با سانچز به دست نیامده است:

سانچز در آرسنال بازی می کند و ونگر نیز گفته است سانچز در آرسنال می ماند بنابراین به نظر می رسد او بیشتر از من اطلاع دارد. دو بازیکن خوب در پست مهاجم داریم، گابریل و سرخیو خط حمله ما را ضمانت می کنند. در این پست مشکلی نداریم، مشکلی که در فصل گذشته داشتیم این بود که گابریل مدت طولانی را بیرون از زمین بود در حالیکه می خواستیم آگرو و گابریل با هم به میدان بروند. نظرم در مورد آگرو را می دانید، سال قبل هم گفته بودم، او بازیکن ما است و به همراه ما می ماند.

هم وطن سانچز، براوو نیز با توجه به اشتباهاتی که فصل گذشته داشت جایگاهش در سیتی را از دست داده بود با این وجود پس از درخششی که در ضربات پنالتی جام کنفدراسیون ها مقابل پرتغال داشت ممکن است شرایط را تغییر دهد، هرچند که به نظر می رسد او پس از ادرسون به عنوان دروازه بان دوم سیتی شناخته شود. پپ در ادامه اعلام کرد دوست دارد این دروازه بان ۳۴ ساله با ادرسون مبارزه کند و همچنین شایعاتی که مبنی بر علاقه سیتی به رینا وجود داشت را تکذیب کرد:

نه، نه ما تنها با ادرسون و براوو به همراه بازیکنان جوانی که داریم در پست دروازه بان به کارمان ادامه می دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226930

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر