2

اشتباه عجیب طیبی؛ قرارداد همزمان با پارس جنوبی و یک باشگاه قطری!

  • کد خبر : 226932
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۳۱

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی در اقدامی عجیب بعد از عقد قرارداد با باشگاه ایرانی یک قرارداد هم با باشگاه قطری امضا‌ کرده است.

اشتباه-عجیب-طیبی؛-قرارداد-همزمان-با-پارس-جنوبی-و-یک-باشگاه-قطری

به گزارش افق نیوز، محمد طیبی امروز بعد از بازی دوستانه پارس جنوبی با تیم خونه به خونه جلسه‌ای نسبتا طولانی با بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در کنار زمین برگزار کرد.

بعد از این جلسه بازیکن با اخلاق تیم پارس جنوبی با ناراحتی ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

کنکاش خبرنگار فارس نشان می‌دهد که محمد طیبی در اقدامی عجیب و غیر حرفه‌ای دو قرارداد با دو باشگاه ایرانی و قطری امضا کرده است. در واقع طیبی بعد از عقد قرارداد با پارس جنوبی، مرتکب اشتباه غیر حرفه‌ای شده و یک قرارداد هم با یک باشگاه قطری امضا می‌کند.

اکنون طیبی دو راه بیشتر ندارد یا در ایران و تیم پارس جنوبی بماند و بازی کند یا به تیم قطری ملحق شود.

کادرفنی و مدیریت باشگاه پارس جنوبی به این بازیکن اعتقاد دارند و تمایل دارند که او فصل آینده در این تیم بازی کند بخصوص اینکه طیبی در همه اردوها و سفرها همراه تیم پارس جنوبی حضور داشته است.

با این حال اگر طیبی بخواهد تیم قطری را انتخاب کند مجبور است طبق آئین‌نامه نقل و انتقالات فوتبال ایران تمامی هزینه‌هایی که باشگاه پارس جنوبی برای این بازیکن در مدت ۵۰ روز گذشته کرده و ضرر و زیان باشگاه را هم بپردازد که رقم نسبتا سنگینی می‌شود. مدیران و کادرفنی باشگاه پارس جنوبی به او محبت زیادی داشته‌اند و حتی بازوبند کاپیتانی را هم به این بازیکن داده بودند.

مسئولان باشگاه پارس جنوبی به طیبی تا روز شنبه صبح فرصت داده‌اند که او تکلیفش را مشخص کند که می‌خواهد در ایران بماند و در تیم پارس جنوبی پرهوادار بازی کند و به تیم ملی برسد یا اینکه راهی قطر شود و خسارت سنگینی را به باشگاه پارس جنوبی بپردازد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر