1

به خاطر تراکتورسازی قید جام جهانی را زدم/ به سختی ۱۲ نفر می‌شویم

  • کد خبر : 226982
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

بازیکن تیم تراکتورسازی می‌گوید که به خاطر عدم همراهی تیم امید ناراحت است اما نمی‌تواند تیم تبریزی را هم رها کند.

علی طاهران به خاطر تراکتورسازی قید جام جهانی را زدم/ به سختی ۱۲ نفر می‌شویم

افق نیوز /علی طاهران درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی گفت: خدا را شکر وضعیت‌مان خوب است. پس از برگشتن از اردوی تهران هم وضعیت‌مان بهتر شده است. فکر می‌کنم بعد از بازی با گسترش فولا بهتر هم می‌شویم. ما فصل سختی پیش‌رو داریم، اما تراکتورسازی هستیم و از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. مثل همیشه هم در دیدارهای مختلف برای بردن استقلال و پرسپولیس به میدان می‌رویم. واقعاً سال سختی در انتظار تراکتورسازی است و هواداران باید حمایت‌شان را بیشتر کنند.

 

وی در خصوص منع شدنش از حضور در اردوی تیم امید توسط باشگاه تراکتورسازی، تصریح کرد: من با تراکتورسازی قرارداد دارم و تابع نظر گل‌محمدی و باشگاه هستم. امیدوارم فدراسیون و باشگاه طوری برنامه‌ریزی که در این میان مشکلی برای هیچ‌کدام‌شان به وجود نیاید. من سال گذشته هم به خاطر تراکتورسازی قید جام‌جهانی را زدم.

 

بازیکن تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا ناراحت نیست که نتوانسته همراه تیم امید به قزاقستان برود، یادآور شد: ناراحت که هستم، اما نمی‌توانستیم در این شرایط تراکتورسازی را رها کنم. ما به سختی ۱۲، ۱۱ نفر می‌شویم. خودشان باید حساب و کتاب کنند و ببینند که ما بازیکن نداریم.

 

طاهران با ابراز امیدواری از حضورش در ترکیب تراکتورسازی در لیگ هفدهم، اظهار داشت: من سال گذشته در چند بازی برای تراکتورسازی به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان رفتم. امسال هم در بازی‌های دوستانه فیکس بودم. فکر می‌کنم یکی از دلایلی هم که گل‌محمدی نگذاشت همراه تیم امید به قزاقستان بروم همین موضوع بود. امسال تمام تلاشم را می‌کنم که درخشش خوبی در تراکتورسازی داشته باشم.

 

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=226982

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر