1

جزئیات دیدار نمایندگان AFC و غافلگیری افتخاری/ استقلال برای فرار از محرومیت ۲۶ روز فرصت دارد+نامه

  • کد خبر : 227185
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

نمایندگان AFC چند روز پیش بعد از بازدید از امکانات باشگاه استقلال با اعلام خبر بدهی این باشگاه به تیموریان و رضایی مدیرعامل این باشگاه را غافلگیر کردند.

 

خبرگزاری فارس: جزئیات دیدار نمایندگان AFC و غافلگیری افتخاری/ استقلال برای فرار از محرومیت ۲۶ روز فرصت دارد+نامه

به گزارش افق نیوز/ این روزها بحث شکایت بازیکنان به AFC و تهدید کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه باشگاه‌ها برای صدور پروانه باید بدهی‌های خود را تسویه کند، حسابی سر و صدا به راه انداخته است.

نکته قابل توجه اینجاست که مدیران فوتبال ما تازه یادشان افتاده که این شکایت‌ها جدی گرفته شود اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد که کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال گذشته خواستار رسیدگی به امور بدهی باشگاه‌ها بود و حالا اگر باشگاه‌های ایرانی به خصوص آنهایی که نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستند بدهی‌های خود را تسویه نکنند و از هر طریقی به اطلاع AFC برسد که باشگاهی با بدهی مواجه است مطمئنا با محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهد شد.

البته در نامه ارسالی به فدراسیون فوتبال که آنها در اختیار باشگاه‌ها قرار داده است، آمده است (این نامه شهریور ماه سال گذشته به فدراسیون ارسال شده است). بندهای موجود دراساسنامه مربوط به پروانه باشگاه‌های زیر نظر AFC آنها باید اصل پروانه خود را ثابت کنند و تا ۳۰ ژوئن یعنی ۹ تیر ماه گذشته برای این موضوع فرصت داشتند.

در این نامه تاکید شده است که اگر نمایندگان AFC ایرادی از لایسنس یا پروانه باشگاه را گرفتند آنها می‌توانند تا تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۷ یعنی ۹ شهریور ماه به این موضوع اعتراض کرده و مراتب به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کند اما در توضیحات تکمیلی آمده است که باشگاه‌ها اگر با جریمه یا محرومیتی مواجه هستند برای حضور در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۸ باید این فرصت را داشته باشند که از فهرست سیاه AFC خارج شده و در این نامه قویا تاکید شده که باشگاه‌ها به این نکات توجه کنند.

تمامی تصمیمات گرفته شده زیر نظر فیفا، دادگاه CASو AFC قابل اجراست و هر موردی را که آنها به باشگاه‌ها حکم کند باید اجرا شود. ضمن آنکه اگر باشگاهی بدهی یا شکایتی دارد تا ۱۵ اوت ۲۰۱۷ (۲۶ مرداد) این فرصت را دارد که با بدهکاران تسویه نهایی را انجام دهد وگرنه خطر لغو پروانه محرومیت و محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا در انتظار آن باشگاه‌ها خواهد بود.

متن این نامه‌ها به شرح زیر است:

به گزارش فارس، این نامه در حالی سال گذشته در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته است که مفاد آن به باشگاه‌ها ابلاغ شده و نکته قابل توجه اینجاست که نمایندگان کنفدراسیون آسیا چند روز پیش برای بازدید از وضعیت و امکانات باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان به محل باشگاه آنها سر زده و در دیداری که در باشگاه استقلال داشتند به نکته‌ای اشاره کردند که مدیرعامل آن غافلگیر شده است.

در این دیدار نمایندگان  آلمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا از افتخاری در مورد بدهی‌های این باشگاه سؤال کردند که وی در مورد بازیکنان نام پروپیچ را مطرح کرد که پرونده آن به دادگاه CAS رفته است اما بازرسان AFC در آنجا به افتخاری با ارائه یک نامه اعلام کردند که کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان از این باشگاه طلبکار هستند و در صورتی که با این نفرات تسویه حساب نشود استقلال در خطر محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

این یک هشدار جدی از سوی نمایندگان AFC است و طبق نامه ارائه شده باشگاه استقلال ۲۶ روز فرصت دارد تا با تیموریان و رضایی تسویه حساب کند. در غیر این صورت خطری جدی این باشگاه را تهدید خواهد کرد و آنجاست که دیگر کاری از دست مسئولان این باشگاه برنخواهد آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=227185

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر