1

رامین رضاییان و تشریح ماجرای جدایی از پرسپولیس و سنگ اندازی باشگاه برای صدور آی تی سی

  • کد خبر : 227379
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

رامین رضاییان که برای بازی در تیم اوستنده بلژیک با مشکل مواجه شده ضمن گلایه از مدیران پرسپولیس اعلام کرد که مشکل را حل کرده است.

ستاره سابق پرسپولیس بعد از کش و قوس فراوان توانست رضایت نامه اش را بگیرد و در حالی که از تیم های داخلی پیشنهاد قابل توجه داشت به اوستنده بلژیک پیوست.

به گزارش نامه نیوز، رضاییان اما برای بازی در تیم جدیدش با مشکل صدور آی تی سی مواجه شده و ظاهرا در مذاکراتش با پرسپولیس برای صدور رضایت نامه عنوان شد در صورت عقد قرارداد خارجی باید ۱۵۰ میلیون تومان به حساب باشگاه واریز کند تا آی تی سی وی صادر شود.
وی در همین رابطه متنی منتشر و اعلام کرد در زمان مذاکرات باشگاه پرسپولیس هرگز کمکی به وی نکرده و بیشتر برایش مشکل تراشی کرده و در فصلی که وی پولی نگرفته از وی مبلغی دریافت کرده است.
رضاییان تاکید کرد که برای دریافت رضایت نامه ۷۰۰ میلیون از مطالباتش را بخشیده و ۱۵۰ میلیون تومان نیز نقدی پرداخت کرده و باشگاه خواستار این شده که در صورت قرارداد با تیمی خارجی ۱۵۰ میلیون تومان دیگر نیز پرداخت کند.
مدافع ملی پوش اعلام کرد که تا زمانی که مجوز بازی اش صادر نشود پولی از تیم بلژیکی نمی گیرد که بخواهد به پرسپولیس بدهد و توقع داشت در این خصوص به وی کمک کنند و از او چک قبول کنند اما موافقت نکردند و در نهایت نیز وی این مبلغ را تهیه و پرداخت کرد و احتمالا به زودی آی تی سی او نیز صادر خواهد شد.
اوستنده در مرحله مقدماتی لیگ اروپا فردا باید با المپیک مارسی روبرو شود و احتمالا رضاییان می تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=227379

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر