1

تأخیر در صدور ویزای تیم دیپلماتیک ایرانی ازسوی سعودی عمدی است

  • کد خبر : 227445
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است عربستان به‌عمد در صدور ویزای تیم دیپلماتیک ایرانی تأخیر می‌کند تا امور حجاج بعد از اعزام به مشکل بخورد.

حشمت الله فلاحت پیشه

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص عدم صدور ویزای تیم ده نفره دیپلماتیک ایران برای استقرار در عربستان گفت: کارشکنی های صورت گرفته ازسوی عربستان از ابتدا با بگومگوهایی همراه بود.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی تا جایی که توانست موضوع امور حجاج و اعزام آنها را پیگیری کرد، یادآور شد: اقدامات عربستان سعودی از گذشته تا کنون نشان داده که هیچ مسئولیتی در قبال حجاج ایرانی نمی پذیرند و نمونه آن تأخیر در صدور ویزای دیپلمات های ایرانی است.

وی افزود: تداوم کارشکنی های عربستانی ها از قبل قابل پیش بینی بود ضمن اینکه آنها قصد دارند حجاج ایرانی در عربستان تنها باشند و امور آنها به درستی انجام نشود از این رو کار صدور ویزای تیم دیپلماتیک ایرانی را عقب انداخته اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه بدون حضور تیم دیپلماتیک ایرانی در عربستان، اعزام حجاج به عربستان مقدور نیست، خاطرنشان کرد: علیرغم عدم صدور ویزا برای دیپلمات های ایرانی، عربستانی ها نمی توانند صدور ویزا برای حجاج را با مشکل روبرو کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=227445

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر