1

بازیکن ریز نقشی که استقلالی‌ها را شگفت‌زده می‌کند

  • کد خبر : 227455
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

بازیکن جوان استقلال که فصل گذشته با سرعت و تکنیک فوق‌‌العاده‌‌اش در سن ۱۷ سالگی باعث شد مشتریان زیادی در فوتبال ایران پیدا کند، در نهایت تصمیم خود را گرفت و مدتی پیش با استقلال قرارداد امضا کرد.

مهدی قائدی، بازیکن جوان استقلال که فصل گذشته با سرعت و تکنیک فوق‌‌العاده‌‌اش در سن ۱۷ سالگی باعث شد مشتریان زیادی در فوتبال ایران پیدا کند، در نهایت تصمیم خود را گرفت و مدتی پیش با استقلال قرارداد امضا کرد.
مهدی قائدی بازیکن ریز نقشی که استقلالی‌ها را شگفت‌زده می‌کند

افق نیوز/ جالب اینجا بود که قائدی زیر ۱۸ سال سن دارد و عقد قراردادش با استقلال منوط به موافقت پدرش بود که در نهایت این اتفاق هم افتاد تا باشوی کوچک به تهران بیاید و در پایتخت دنبال آرزوهای فوتبالی‌اش باشد.

 

وقتی استقلالی‌ها اولین بار این بازیکن را در تمرین دیدند، برای‌شان این سؤال به وجود آمد که قائدی با این جثه کوچک چگونه می‌تواند در زمین مسابقه فوتبال بازی کند و مقابل بازیکنانی که شرایط بدنی خوبی دارند کم نیاورد. او اما رفته‌رفته همه را شگفت‌زده کرد و در یکی از تمرینات اردوی ارمنستان بود که قائدی یک‌ تنه به علی قربانی، بازیکن تنومند استقلال، زد تا همه با تعجب او را نگاه کنند.

 

نکته مهم دیگر در مورد قائدی، ضرب توپ‌های او است که کادر فنی استقلال را شگفت‌زده کرده است. وقتی به پاهای قائدی نگاه می‌کنیم سخت می‌توان قبول کرد او ضرب توپ‌های پرقدرتی داشته باشد ولی کادر فنی استقلال از این موضوع هم کاملاً راضی است. بد نیست بدانید قائدی در کودکی یک بار تصادف شدیدی کرده بود و زانویش آسیب جدی دید. او اما الان بدون مشکل خاصی فوتبال بازی می‌کند و به نظر می‌رسد در فصل آینده یک سورپرایز جالب برای استقلالی‌ها خواهد بود.

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=227455

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر