1

عکس فوق‌العاده پرسپولیسی‌ها و سرنوشت عجیب بازیکنان حاضر در آن

  • کد خبر : 227463
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۳۸

اما توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شد تا اینکه سرانجام در آخرین ثانیه بازی بنگستون گل زد و پرسپولیس را از شکست نجات داد. این تصویر مربوط به شادی دیوانه‌وار جری و بقیه پرسپولیسی‌هاست؛ عکس عجیبی که حتی تحسین عادل فردوسی‌پور را هم در برنامه نود همان هفته به دنبال آورد.

بانک ورزش- این عکس که روز هشتم آبان۹۴ و در آخرین ثانیه‌های داربی۸۱ گرفته شده، شاید یکی از بهترین عکس‌های ورزشی سال۹۴ بود؛ تصویری از یک لحظه و زاویه خیلی خیلی خاص که خوشحالی وصف‌ناپذیر بازیکنان پرسپولیس از نباختن در برابر استقلال را روایت می‌کند. عکس مربوط به داربی رفت لیگ پانزدهم است. پرسپولیس آن روزها تیم خوب و باکیفیتی داشت و به نظر می‌رسید کار استقلال مقابل این تیم خیلی سخت باشد. با این وجود استقلال با یک گل از حریف جلو افتاد و در ادامه به یک بازی به شدت تدافعی رو آورد. سرخ‌ها تا دقیقه نود و چندم با تمام قوا حمله کردند، اما توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شد تا اینکه سرانجام در آخرین ثانیه بازی بنگستون گل زد و پرسپولیس را از شکست نجات داد. این تصویر مربوط به شادی دیوانه‌وار جری و بقیه پرسپولیسی‌هاست؛ عکس عجیبی که حتی تحسین عادل فردوسی‌پور را هم در برنامه نود همان هفته به دنبال آورد.

بازیکنان حاضر در این تصویر عجیب اما سرنوشت عجیبی هم پیدا کردند. در حالی که پرسپولیس در چند سال گذشته در همه زمینه‌ها «ثبات محور» بوده و خیلی کم به ترکیب این تیم دست خورده، اما همه بازیکنانی که در این قاب به وضوح دیده می‌شوند در حال حاضر از جمع سرخپوشان جدا شده‌اند! نقش اول خود آقای بنگستون است که پایان همان سال از پرسپولیس به ذوب‌آهن رفت، یک سال در اصفهان توپ زد و نهایتا تصمیم گرفت به کشورش برگردد. نزدیک‌ترین فرد به او امید عالیشاه است که الان اسما در عضویت تراکتورسازی به سر می‌برد، اما رسما نمی‌تواند بازی کند و خانه‌نشین شده. پشت این دو نفر هم رضا نورمحمدی روی زمین خوابیده که از سرنوشت او اطلاعی در دست نیست. نورمحمدی نیم‌فصل دوم لیگ قبل در نفت آبادان بازی کرد. در انتهای تصویر محسن بنگر را می‌بینیم که آخر همان فصل از جمع قرمزها کوچ کرد. او اخیرا بعد از ماه‌ها خانه‌نشینی برای فصل بعد با نفت تهران توافق کرده. کسی هم که سر پا با او جشن گرفته، ایمان صادقی است که یکی از سوءتفاهم‌های پرشمار دروازه پرسپولیس در چند سال اخیر به شمار می‌آمد و آخرین بار در ملوان انزلی دیده شده!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=227463

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر