1

جنجال شماره ۲ پرسپولیس؛ ستاره خط خورد؟

  • کد خبر : 227570
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

اتفاق ویژه دیدار شب گذشته پرسپولیس برابر فولاد خوزستان را می‌توان انتخاب شماره ۲ توسط صادق محرمی عنوان کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس شب گذشته در اولین دیدار فصل هفدهم برابر فولاد خوزستان به برتری دو بر صفر دست یافت تا استارتی قدرتمند در لیگ داشته باشد. نکته جالب توجه این دیدار البته حضور صادق محرمی با پیراهن شماره ۲ این تیم بود. پدیده فصل گذشته سرخپوشان  فصل گذشته  را با پیراهن شماره ۲۷ آغاز کرد در ادامه با توجه به جدایی ساسان انصاری، پیراهن پرافتخار شماره ۱۷ که بر تن مهدی مهدوی کیا و فرشاد پیوس بود را در اختیار گرفت. مدافع شمالی سرخپوشان البته با عملکردی خیره کننده توانست جایگاه ثابتی در این تیم به خود اختصاص دهد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار برانکو لقب گیرد تا هواداران نیز به حاشیه جدایی رامین رضاییان نپردازند.

با این حال او در فصل جدید درخواست دریافت پیراهن شماره ۲ این تیم را داشته است. اتفاقی که در بازی برابر فولاد خوزستان افتاد تا این مدافع راست پا این شماره جالب توجه (که آخرین ستاره‌ای که آن را برتن کرده مهدی مهدوی کیا بوده) را در اختیار داشته باشد. اما نکته ای که این میان پنهان مانده، سیاست باشگاه در خصوص بازیکنی است که به خاطر خدمت سربازی مجبور به جدایی از این تیم شده است و آخرین وارث شماره ۲ محسوب می‌شد.

امید عالیشاه؛ بعد از ۴ فصل حضور در جمع سرخپوشان و در حالی که بازوبند کاپیتانی این تیم را در اختیار داشت، در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم با توجه به فرا رسیدن موعد سربازی مجبور به جدایی از این تیم شد. هرچند جدایی او با واکنش‌های تندی از سوی مسوولان پرسپولیس نیز همراه بود و اتهامات نیز به او وارد شد اما او با اعلام اینکه هیچ نقشی در این مساله نداشته و تنها به اجبار راهی تراکتورسازی شده تا خدمت سربازی را پشت سر بگذارد نسبت به این اتفاق سکوت اختیار کرد. مسوولان پرسپولیس که این روزها دورترین افراد به بازیکنان محسوب می‌شوند و همین عامل باعث شده تا آنها خواسته‌های خود را در تریبون رسانه‌ها جستجو کنند، در آن مقطع نیز بدون توجه به تماس‌های این بازیکن و تنها بر اساس شنیده‌های خود نسبت به او موضع گرفتند تا قدیمی ترین بازیکن  این تیم راهی تراکتورسازی شود و تحت فشار هجمه‌ها قرار گیرد.

اما موضوعی که اکنون وجود دارد در اختیار گرفتن پیراهن شماره ۲ توسط صادق محرمی است. امید عالیشاه نیز همچون احمد نوراللهی با توجه به مستندات و مدارکی که در اختیار دارد به دنبال دریافت کسری خدمت خود است و تا حدود زیادی در آن موفق بوده و احتمالا در نیم فصل قادر خواهد بود با توجه به قراردادی که با سرخپوشان دارد بار دیگر به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شود. با این حال علاوه بر اینکه مسوولان پرسپولیس هیچ جای خالی در لیست خود برای بازگشت کاپیتان سابق خود در نظر نگرفته‌اند بلکه شماره ۲ چهار سال اخیر او را نیز به بازیکن دیگری هدیه داده‌اند تا سردرگمی‌ها در این خصوص افزایش یابد.

امید عالیشاه که پیش از ترک پرسپولیس با توجه به برخی رفتارها از سوی بازیکنان روبروی برانکو ایوانکووویچقرار گرفته بود، در ادامه توانسته بود رابطه مناسبی با سرمربی کروات تیمش ایجاد کند و این مساله باعث شد تا حتی علیرغم مصدومیت و شکستگی دست نیز برای تیم او به میدان برود. در نهایت اما اجبار برای حضور در خدمت سربازی راه او را از این تیم جدا کرد. با این حال مشخص نیست چرا باشگاه اقدامی در خصوص مشخص شدن وضعیت بازیکن سابق خود نداشته تا ضمن پر کردن لیست خود، شماره او را نیز به بازیکن دیگری دهد. موضوعی که می‌تواند به معضلی برای آنها در نیم فصل و با توجه به پایان دوران سربازی امید عالیشاه تبدیل شود و حاشیه‌ای خودساخته را برای آنها ترتیب دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=227570

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر