1

سارقان نیاوران دستگیر شدند

  • کد خبر : 227975
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۴۷

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان منازل شمال‌ تهران با ۱۸ فقره سرقت، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ یوسف کرم‌وند در این‌باره گفت: مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود متوجه رفتار مشکوک سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری شده و دستور توقف آن را صادر کردند که پس از توقف و بازرسی از خودرو سواری تعدادی آلات و ادوات جرم مانند دیلم، افشانه اشک‌آور، شیشه بر، دستکش و … را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه سرنشینان این خودرو دو مرد و یک خانم بودند، گفت: با کشف این اموال، ماموران آنان را به همراه اموال مکشوفه برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل دادند و هر سه متهم در بازجویی های انجام شده، منکر ارتکاب بزه انتسابی شدند.

کرم‌وند با اشاره به انجام تحقیقات بیشتر از متهمان افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار داده شد و طبق دستور صادره، تحقیقات وارد مرحله بعدی شد. ضمن اینکه در جریان این پرونده شهروندی با مراجعه به پلیس اعلام کرد که اموال منزل مسکونی‌اش، چندی پیش به سرقت رفته و دستگاه ضبط کننده فیلم دوربین مداربسته ساختمان نیز توسط سارقان ربوده شده است که این دستگاه در میان اقلام کشف شده از این افراد قرار داشت.

وی با اشاره به شناسایی دستگاه ضبط کننده فیلم دوربین مداربسته ساختمان توسط مالباخته گفت: متهمان که در برابر شواهد چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند سرانجام زبان به اعتراف گشوده و به فعالیت خود در قالب یک باند سرقت از منازل اعتراف کردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: متهمان دربازجویی‌ها به ۱۸ فقره سرقت از منازل مسکونی و ربودن طلا، لپ تاپ و دسته چک و … و فروختن طلاهای مسروقه اقرار کردند که تا کنون تعدادی از اموال مسروقه کشف و ضبط شده است و سارقان نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=227975

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر