1

دردسرهای خوشگلی پسر ۲۸ ساله چینی+تصاویر

  • کد خبر : 229079
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸

مادر چینی بعد از جواب آزمایش DNA که نشان می‌داد پسری که ۲۸ سال بزرگش کرده، پسر واقعیش نیست، قلبش شکست. شوهر سابق او شک کرد و درخواست این آزمایش را داد، زیرا او نمی‌توانست درک کند چطور پسر آن‌ها می‌تواند این قدر خوش قیافه باشد. مادر پسر جوان می گوید که از وقتی پسرش به دنیا آمده، دوستان و خانواده همیشه درباره چهره متفاوت کودک و اینکه در مقایسه با پدر و مادرش چقدر زیباتر است، شگفت زده می‌شدند. در طول سال ها، همه این نظرات بذر شک و تردید را در ذهن شوهر زن کاشت و ازدواج آن‌ها را تحت تاثیر قرار داد.

تمام بحث هایی که خوش قیافه بودن پسر ایجاد کرد در نهایت منجر به طلاق شد، اما این جدایی برای از بین بردن شک مرد کافی نبود. آن‌ها در سال ۲۰۰۴ جدا شدند، اما هفت سال بعد، مرد تقاضای آزمایش DNA کرد تا مطمئن شود پسری که آن‌ها با هم بزرگ کرده اند واقعا از گوشت و خونشان است.
نتیجه آزمایش نشان داد که حق با پدر بوده و این پسر، پسر واقعی آن‌ها نیست. هر دو از این خبر ناراحت شدند و نمی‌خواستند باور کنند. در سال ۲۰۱۶ آزمایش دیگری دادند، اما باز هم نتیجه همان بود. این پسر در سال ۱۹۸۹ در بیمارستانی در شانگهای به دنیا آمد و مادرش هنگام تولد شک کرد که او عوض شده است. اما بیمارستان از توضیح دادن به این خانواده خودداری کرد، زیرا آن‌ها نمی‌توانستند مدارک آن زمان را پیدا کنند. آن‌ها از بیمارستان شکایت کرده و امیدوارند والدین واقعی او را پیدا کنند و هیچ راهنمایی ندارند جز این که والدینش به همان اندازه خوش قیافه هستند.
والدینی که به جذابیت پسرشان شک کردند و حق داشتند!

والدینی که به جذابیت پسرشان شک کردند و حق داشتند!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229079

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر