1

قتل هولناک زن تنها در خانه ۷۰۰ متری الهیه تهران

  • کد خبر : 229083
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

ساعت ۵ عصر دیروز گزارش مرگ مشکوک زن ۸۰ ساله در بیمارستان شهدای تجریش به بازپرس منافی آذر، سرپرست شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام شد.

تحقیقات جنایی از خانواده سرایدار این پیرزن شروع شد، دختر سرایدار در اظهارات خود مدعی شد: روز حادثه Incident هیچ کس در خانه نبود و زن صاحبخانه با من تماس گرفت و گفت که حالش بد است، به همین دلیل به سرعت خود را به خانه رساندم.
وی در پاره ای دیگر از اظهارات خود ادعا کرد: زمانی که وارد خانه شدم متوجه شدم که بوی دود خانه را فرا گرفته، آن زمان متوجه شدم که اتاق خواب ها دچار آتش سوزی شده اما سپس خاموش شده بود. در ادامه زمانی که دنبال صاحبخانه می گشتم با جسم خونین او مواجه شدم و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم.
در بخش دیگر اظهارات دختر سرایدار آمده است: در بیمارستان زن صاحبخانه به من گفت که زمانی که ما در خانه نبودیم فردی زنگ در را به صدا درآورد و خود را مامور آب معرفی کرد، اما ناگهان به داخل خانه حمله ور شد و با جسم سختی به سرش کوبید و او از حال رفت. پس از لحظاتی که به هوش آمد خودش را به سختی به تلفن رساند و با من تماس گرفت.
تحقیقات جنایی کاراگاهان پایتخت در محل حادثه و با استفاده از دوربین های مداربسته نشان داد که ساعت ۱۳:۳۰ ظهر مردی با کلاه نقابدار وارد خانه شد و دو ساعت بعد در حالی که یک کیسه به همراه داشت از خانه خارج شد.

بنابراین گزارش، تحقیقات جنایی نشان می دهد که انگیزه قاتل The Murderer در اولین مرحله سرقت Stealing بوده است. تحقیقات برای دستگیری قاتل پیرزن و رازگشایی از این پرونده ادامه دارد.
بازپزس منافی آذر همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس Police آگاهی تهران راهی بیمارستان شهدای تجریش شدند. تحقیقات نشان داد که این پیرزن در یک خانه ۷۰۰ متری در محله الهیه با سرایدار خود زندگی می کند و در اثر برخورد جسم سنگین به سرش جان خود را از دست داده است.

رکنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229083

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر