1

در صورت نبودن ضبط صوت پراید بهنگام تحویل مبلغ آن به مشتری عودت داده می شود

  • کد خبر : 229115
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در واکنش به خبر نادرست یکی از رسانه ها مبنی بر اینکه سایپا پس از گران کردن قیمت پراید، برخی از لوازم داخل خودرو نظیر ضبط صوت و کیف آچار را کم کرد، اعلام داشت: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.

به گزارش سایپانیوز، معاونت بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: شرکت سایپا خود را در مقابل تعهدات به مشتریان مسئول می داند و قویا” اعلام می نماید که کم کردن کیف آچار و مقدار بنزین به هنگام تحویل به مشتری به هیچ وجه صحت ندارد و در صوت نبودن ضبط صوت در خودرو پراید مطمئنا تمام قیمت آن به مشتری برگردانده می شود که به پیوست نمونه ای از فاکتورهای صادر شده در خصوص عودت مبلغ کسری قطعه جهت روشن شدن افکار عمومی ارسال می شود.
برپایه این گزارش، رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان به دقت توسط دستگاه های ذی ربط و همچنین شرکت سایپا کنترل می شود و افزایش شاخص های رضایت مندی مشتریان گروه سایپا اعلام شده توسط بازرسین مستقل، نشان دهنده این موضوع است.

در صورت نبودن ضبط صوت پراید بهنگام تحویل مبلغ آن به مشتری عودت داده می شود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=229115

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر